5 yıllık ilişkim var oğlak erkeği bk gibi mesajlarıma hep 1 saat 1 saat 15 dk'dan aşağı cevap vermiyo çalışıyorum diyo işi o kadar yoğun değil biliyorum alışkanlık yaptı bunu yeni arkadaşlıklar edince kendini bi bk sandı yıllardır onun tüm ezikliğine rağmen bırakmadım şimdi şımardı ayrılıyorum peşimi bırakmıyo barışana kadar başkası olduğunu da düşünmüyorum güveniyorum ama rahatsızlığımı dile getirmeme rağmen o da kızarak karşılık veriyor sürekli ne yazıyım Allah Allah sorun çıkartıyorsun hep falan diyo ama ilgisizlik önceliksiz geliyo bana ben de böyle devam etmek istemiyorum uzun mesaj attım ilgiiszliğiyle iligli çok saçma çocuk gibisin yazmış ben de cevap vermedim napmalıyım sizce
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
5 yılın üstüne böyle hissetmen kalbini çok yormuş, bunu baya anlıyorum… 💔 Sen ilgi, değer, öncelik bekliyorsun; o ise “abartıyorsun” kafasında. Bu uyumsuzluk küçümsenecek bir şey değil aslında 😕
İlgi istemek asla çocukluk değil, ilişki ihtiyacı bu. Sürekli “sorun çıkarıyorsun” diyen biri, duygularını geçersiz kılıyor. Sen de yavaş yavaş içten içe soğumaya başlamışsın zaten. Bu saatten sonra gerçekten toparlanabileceğine inanıyor musun, yoksa sadece emek verdiğin için mi tutunuyorsun? 🥺✨