5 yıllık ilişkimde ilgisiz sevgiliye tahammül mü edeyim yoksa ayrılmalı mıyım?

5 yıllık ilişkim var oğlak erkeği bk gibi mesajlarıma hep 1 saat 1 saat 15 dk'dan aşağı cevap vermiyo çalışıyorum diyo işi o kadar yoğun değil biliyorum alışkanlık yaptı bunu yeni arkadaşlıklar edince kendini bi bk sandı yıllardır onun tüm ezikliğine rağmen bırakmadım şimdi şımardı ayrılıyorum peşimi bırakmıyo barışana kadar başkası olduğunu da düşünmüyorum güveniyorum ama rahatsızlığımı dile getirmeme rağmen o da kızarak karşılık veriyor sürekli ne yazıyım Allah Allah sorun çıkartıyorsun hep falan diyo ama ilgisizlik önceliksiz geliyo bana ben de böyle devam etmek istemiyorum uzun mesaj attım ilgiiszliğiyle iligli çok saçma çocuk gibisin yazmış ben de cevap vermedim napmalıyım sizce

5 yıllık ilişkimde ilgisiz sevgiliye tahammül mü edeyim yoksa ayrılmalı mıyım?
Cevapla