Beni hasta eden evli narsist sevgiliden nasıl kurtulup bu toksik ilişkiyi bitirebilirim?

Merhaba ben çocukluktan bu yana ailesi tarafından ilgi sevgi görmemiş, yetiştirme yurdunda büyümüş ve çok ağır travmalar yaşamış bir kadınım. 7 ay önce ben sokaklarda kalırken biriyle tanıştım ilk beni arkadaşına ayarladı, sonra ondan beni sırf kendi aralarında şahsi mesele yüzünden yalanlarla ve fitnelerle bizi ayırdı ve beni elde etmek için bana kendini mükemmel biri olarak tanıttı, beni seviyormuş ve değerliymişim gibi davrandı. Sonra bana âşık olduğunu söyledi ve ben de kendisi evli diye bunu kesinlikle reddettim ve ona karşı hiçbir şey hissetmiyordum. 3 ay bana kendini mükemmel biri olarak gösterdi. Birden bir gün ben bu adama ilgi duymaya başladım ama kendimi bildiğimi zannedip kınadığım günahı yaşadım, asla evli biriyle ilişki yaşayacağımızı zannetmedim. Birden ilişkimiz başladı ve bu ilişki birden beni çok mutlu etti ve ona bağlandım. Ona bağlandığımı fark etmeye başladığında bana farklı bir yüzünü göstermeye başladı ve çok büyük kavgalar etmeye başladım. Evliliği bitirmiyor ama evlilik hayatı yok, evine gitmiyordu, karısı alışmış, onun çok boş bir evlilikleri var, birbirini sevmiyorlar, benden sonra hepten evinden koptu. Bana çok kötü şeyler yaşattı, hiç hak etmediğim iftiralar attı çevremizdeki insanlar arkadaşları bana haksızlık edip ezdiğinde beni insanların içinde asla korumadı sonra beni bir şekil manipüle etti, avuçlarına aldı ve hasta etti, onu düşünüp ona iyilik ettiğimde bana hayatımda yaşamadığım kötülükler yaptı. Ben karşılık verince, ona kötülük yapıp acı verdiğimde bu sefer iyi, beni seviyormuş gibi davrandı ve kendisi beni anksiyete hastası etti. En son dün aramızda hiçbir şey yokken olmayan ve paranoya şeyler kurdu, bana çok kötü şeyler söyledi ve ona sen narsistsin ruh hastası deyince hayır ben bipolar hastasıyım dedi Birden içinden canavar çıktı kendine zarar verdi bana dedi ki ben bipolar olduğum halde seninle uğraşıyorum beni bıraktı gitti ben öfke problemi olan bir kadınım beni çıldırtıyor aniden gidiyor kafası ne isterse onu yapıyor bunları ona zaafım sinir olduğum şeyleri yapma kendimi öfkeden kaybediyorum dediğimde inadına zevk alarak defalarca yaptı. Sahipsiz ve kimsesiz olduğum için beni yaralarımdan sürekli vuruyor. Ben ona âşık mı oldum bilmiyorum, hayatımda kimse beni bu kadar heyecanlandırmadı ve kimse bu kadar rezil edip zarar vermedi yetiştirme yurdunda büyüdüğüm için bir sürü acılar ve insanlar tanıdım ama hiçbirinde yenilmedim ilk defa bu adama yenildim asla inmedi. Bu adam ne hastası ben çözemedim, ondan kurtulmak istiyorum ama her defasında beni kandırıp zarar verip hastalandırıyor bu adamdan nasıl kurtulacağım ben ona hiçbir şey yapmadım o bana neden bunları yaptı ve yapıyor lütfen yardımcı nasıl bitireceğim bu ilişkiyi

Beni hasta eden evli narsist sevgiliden nasıl kurtulup bu toksik ilişkiyi bitirebilirim?
Cevapla