23 yasinda sevgili yapmaktan korkmak normal mi, yoksa iliski icin cok mu gec kaliyorum?

Korkuyorum arkadaşlar, üzülmekten kaldırılmaktan ama birkaç yıla da neredeyse 30'a yaklaşmış olacağım şimdiden hafiften insanlar darlıyor evhamlı mıyım acele mi etmeliyim bilmiyorum..

23 yasinda sevgili yapmaktan korkmak normal mi, yoksa iliski icin cok mu gec kaliyorum?
Cevapla