Herşeye geç kalmıs gibi hissediyorum 23 yasında birisinin sevgili olmaması normal mi?

üzüntüden kahroluyorum genclik aşk yasamadıgım icin çok eksik hissediyorum.
Herşeye geç kalmıs gibi hissediyorum 23 yasında birisinin sevgili olmaması normal mi?
Cevapla