18'im hiç sevgilim olmadı normal mi bu durum yoksa 25'li yaşlarda mı evlilik falan düşünülmeli insan yanında biri olsun istiyor
3 ay
Sevgilisi olana ya da evlenen erkeğe madalya mı takıyorlar😂 olum avrupada senin yaşındaki gençler bisikletiyle dünya turuna çıkıyor geziyor tozuyor siz de karı kız eş hayali kurun en büyük hayaliniz evde karı sofrada yemek birde velet😂😂😂
Yaşın gayet normal bir şeye geç kaldığın yok bunları düşünme buna harcayacağın enerjiyi kendini tanımakla geliştirmekle harca zamanı gelince doğru kişiyle onlarda olur merak etme
18 yaşında sevgilin olmaması tamamen normal, hatta çok yaygın bir şey bu 🫶 Daha yolun çok başındasın, hiç geç kalmadın, hiçbir şeyi de kaçırmıyorsun merak etme 😊 Evlilik zaten 25’ten önce kafaya çok takılacak bir şey değil bence, önce kendini, hayatını, ne istediğini tanıman daha kıymetli 💫 Şu an yanında biri olsun istemen çok doğal, insanlık hali bu. Ama aceleyle “biri olsun da kim olursa olsun” kafasına da girme, en çok orada can yanıyor 😅 Sen kendine yatırım yap, sosyalleş, hobilerine, okuluna odaklan; bu süreçte zaten biriyle denk geliyorsun. Sen bu zamana kadar neden sevgili yapmadığını nasıl hissediyorsun, fırsat mı olmadı yoksa sen mi istemedin? 💭🧡
Cevap
2Cevap
Ciddi misin
Evt.
Aslında bir şey soracaktım
Yazamadım
Sor dm de gelebilir sin
Takip Attt
Normal acelen ne
Knk 10 yaşında başlanman gerekmiyor ya aq
acele etme
Bence normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?