18 19 yaşına kadar hiç sevgilimin olmaması kötü mü?

Bazen iyi diye düşünüyorum saçma şeyler yaşamadığım için bazen de hâlâ ilişki hakkında hiçbir şey bilmiyorum, olursa naparım diye düşünüyorum. Sevgilim olduğunda her şeye fransız kalmaktan ve o hep eskilerini düşünüp beni toy görür diye de korkuyorum. Hiç sevgilim olmaması kötü mü
18 19 yaşına kadar hiç sevgilimin olmaması kötü mü?
Cevapla