18 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı; bu yaşta sevgilisiz olmak normal mi, bende mi sorun var?

Dershanedeki bazı kızları beğeniyorum, güzellikleri dikkatimi çekiyor ama gidip konuşamıyorum. Bu yüzden hep içimde kalıyor… Dershaneden çıkınca çiftleri görünce kendimi daha kötü hissediyorum. Sanki herkes bir şekilde birini bulmuş da ben tek kalmışım gibi geliyor.


Hiç sevgilim olmadı ve bu durum artık kafama takılmaya başladı. Acaba bende bir sorun mu var diye düşünüyorum. Sosyal çevrem de çok geniş değil, genelde dershane ve ev arasında gidip geliyorum.


Bu yaşta sevgilinin olmaması normal mi? Sizce ben neyi yanlış yapıyorum?

18 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı; bu yaşta sevgilisiz olmak normal mi, bende mi sorun var?
Cevapla