Eski sevgilimin peşinde koşuyorum ama yüz vermiyor umursamıyor. Bu şekilde peşinde koşmam onu benden soğutur mu? Ben peşinden gittikçe olma ihtimalimiz sıfıra mı iner? napmalıyım?
3 ay
Eski sevgilimin peşinde koşuyorum ama yüz vermiyor umursamıyor. Bu şekilde peşinde koşmam onu benden soğutur mu? Ben peşinden gittikçe olma ihtimalimiz sıfıra mı iner? napmalıyım?
İstemiyorsa peşinden gitmek kendini küçültmektir. Uzaklaşırken niyetiniz "uzak durayım o gelsin" olmamalı.
Bazı şeylerin bittiğini ve yolunuza devam etmeniz gerektiğini bilmelisiniz. Siz peşinden koştukça onun egosunu kaşıyacaksınız. Uzaklaşıp yeni bir yol çizmeniz gerekli.
Ayrılık bazı duyguların artık bittiğinin cevabıdır. Sizin tarafınızda bitmiş olmasa bile demek ki karşı tarafta bitmiş.
İlişki içerisinde hatalarınız olmuş olabilir, bunları kabul etmeli ve kendinizi affetmelisiniz. Hatalarınızın farkına varmak illede onunla birlikte olmak demek değildir.
Siz eskiye tutundukça iyileşme süreniz uzayacak. Akıntının tersine yüzmemek gerek.
Senin durum tam kalp yoran cinsten… 💔 Üzülmene çok şaşırmadım, zor bir süreçtesin. Sürekli peşinden gitmen, özellikle o net şekilde yüz vermiyorsa, evet maalesef soğutabilir ve geri dönme ihtimalini de azaltabilir. Bir süre geri çekilip alan vermen, hem onun kafasını hem de senin kalbini netleştirir. Bir düşün: Senin peşinden böyle koşan birine karşı ne hissederdin? 🥺✨
Cevap
5Cevap

Bazi seylerin bittigini kabullenmek gerek.
Eğer şu an peşinde koşmayı bir anda bırakıp kendine yatırım yaparsan kartlar yeniden dağılır
Çok koşma peşinde, hatta geri çekil umursamıyor gibi davran
Aynen moruk
Bitirir
Mabad kaldırırsın
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?