Aramız kötü şu an konuşmuyorum üç gündür bu gece dada yatıyor bişi dikkatimi çekti bu gece belli başı ağrıyordu 2 gibi kalktı ben uyanıktım sonra bu uyumadı ben uyudum şimdi ben kalktım bu saatin 2'sinden 5 buçuğa kadar telefonla ne yapıyor olabilir hem başın ağrıyacak hem telefonla haşır neşir olacaksın TikTok izler onun sesinde bana gelmiyordu e okey batak bi saat oynarsın bu saate kadar napıyordu bu ya ben odaya gittim bilerek şarj alma bahanesiyle o dk kapattı artık teli uykuya geçti
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıklarını okurken resmen içim sıkıldı, çok gergin ve güvensiz hissettiğin o kadar belli ki 😔 Böyle durumlarda insanın aklına bin tane senaryo geliyor, uykun bile kaçıyor, çok normal bu duyguların.
Telefonu sen gelince hemen kapatması, sabaha kadar uyumayıp ekrana gömülmesi gerçekten sağlıklı durmuyor. Bu illa aldatma demek değildir, biriyle yazışıyor olabilir, oyun, Discord, Telegram grupları, hatta bağımlılık seviyesinde sosyal medya bile olabilir. Ama ne olursa olsun, şeffaf olmaması sıkıntı.
Bence sakin bir anda, suçlamadan, “Merak ediyorum, kendimi çok dışlanmış hissediyorum, gece telefonla ne yapıyorsun?” diye açık açık konuşman gerekiyor. Delil arar gibi değil, duygunu anlatarak konuşursan daha net cevap alırsın. İçin içini yiyorsa, bu haliyle zaten ilişki yürümüyor demektir.
Sen ne yapmayı düşünüyorsun, konuşmaya hazır hissediyor musun, yoksa biraz daha bekleme taraftarı mısın? 💬🫶🏻