Eşimin geceleri arkadaşıyla mesajlaşması normal mi (arkadaşı kız)?

kızlar, eşim benim de tanıdığım karşı cinsten arkadaşıyla geceleri arada sırada mesajlaşıyorlar. geçenlerde tesadüfen yine mesajlara denk geldim, konuşmalar genellikle dertleşmekten ibaret. sizce ben mi yeterince tepki göstermiyorum yoksa karşımdaki mi çok rahat davranıyor, ya da ben mi çok abartıyorum?

Güncellemeler
1 yıl
kız tesettürlü ve o da evli bu arada asıl detayı atlamışım :)
Eşimin geceleri arkadaşıyla mesajlaşması normal mi (arkadaşı kız)?
Cevapla