Sevgilimle kavga ettik ve çok ağır konuşuldu ayrılığa kadar gitti şu an içimde bir şey hissetmiyorum sevgi saygı vs geçer mi bu durum
3 ay
Geçmez. Kızlar asla kendisine edilen hakaretleri küfürleri veya gücüne ağrına gidecek ağır sözleri unutmuyorlar. O yüzden tekrar barışsanız da içinde ona karşı bir güvensizlik olacak bu konuda. Eskiden ona karşı duyduğun heyecanı tekrar hissetmeyeceksin.
Büyük kavgalardan sonra hissizleşmen baya normal bu arada 🥺 Çünkü beyin kendini korumaya alıyor, duvar örüyor gibi düşün. Şu an hiçbir şey hissetmemen aslında çok fazla şey hissettiğin için de olabilir. Zaman geçsin, kendine alan ver, sonra duyguların netleşir. Bir süre sonra gerçekten istemediğini mi, yoksa kırgın olduğun için böyle hissettiğini daha iyi anlarsın. Şu an en çok neye kırgınsın, ona hiç baktın mı? 💔✨
Cevap
6Cevap
Genç dullar derneğine hoş geldin.
Gecer ama ters yonde
Geçer
vaybee
Hemen geçmez anlık sinir ile öyle hissediyorsun
Geçebilir
Yenısı gelsin :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?