Aylardır yasını tuttuğum eski sevgilime karşı bir anda hiçbir şey hissetmem normal mi?

3 buçuk aydır deli gibi ağladığım yasını tuttugum erkek için şimdi hiçbir şey hissetmiyorum ne nefret nede sevgi çok hayalkırıklıgı yaşadım beni yetersiz hissettirdi sanki sevgiye layık değilim gibi umutlar verdi ve ortada hıcbır şey yokken bahaneler uydurdu aradım yüzleşmek için ulaşamadım üstüne üstlük beni yalancı çıkardı tüm ilgisini red etti 2 yıldır tanışıyorduk son 1 yıldır bana olan hislerinden bahsedip konuşmaya başlamıştı ilgisinden vbb

Aylardır yasını tuttuğum eski sevgilime karşı bir anda hiçbir şey hissetmem normal mi?
Cevapla