Erkek arkadaşım ailesi boşandığım için ilişkimizi bitirdi, bu acıyla nasıl başa çıkılır?

Yaklaşık 8 aydır bir ilişkimiz var. Baya güzel giden ilk başlarda zorlu ama sonrasında her şeyi yoluna koyduğumuz bir ilişki. Mesafelere rağmen devam eden yan yana olunca dünyaları unutan bir çifttik. Sonra 2 haftaya kadar evlilik meselelerini konuştuk ve artık bu yola girelim dedik o dün ailesi ile konuştu ve bize onay vermediler o da çekti gitti bir mesajla telefonda doğru düzgün bir açıklama yapmadan ben onun elinden tutabileceğimi söyledim ama o tutmadı ve şu mesajla beni terk etti

"Ne bugünü ne seni. Hakkım varsa sonuna kadar helaldir. Seni sevdim seni kırmamak için çok çaba sarf ettim ve bugün daha çok kırdım. Yarın daha da çok kırmaktan korkuyorum. Dua edeceğim. Rabbimden isteyeceğim. Ancak bu gece seni daha çok kırmamak için bu sana son mesajım. Beni affeder misin bir gün bilmiyorum. Her şey için teşekkür ederim ve özür dilerim. Allah’a emanet ol. Öyle ki Allah’a emanet edilen şeyi Allah kuluna göstermeden canını almazmış. O gün gelir de seni gördüğümde iyi görmek isterim. Rabbim hakkımızda hayırlı olanı bizlere nasip etsin".

Ben onun için her şeyi göze almışken beni bıraktı acı çekiyorum çok fazla insanlar neden böyle.
Erkek arkadaşım ailesi boşandığım için ilişkimizi bitirdi, bu acıyla nasıl başa çıkılır?
Cevapla