Hic tanımadığım bir kızın verdiği çiçek yüzünden neden bu kadar garip ve kötü hissediyorum?

Tam işten çıkmıştım taksi bekliyordum kafam da dalgın ciddi ilişkim bitti aklım oradaydı dün bir tane kız geldi tanımıyorum arkamdan bu çiçeği sana vereyim bana sevmediğim birisi verdi yoksa çöp olacak lütfen en azından seni mutlu edeyim dedi emin misin dedim eminim dedi çiçeği verdi elime gitti ay bir kötü oldum garip hissediyorum kendimi
Hic tanımadığım bir kızın verdiği çiçek yüzünden neden bu kadar garip ve kötü hissediyorum?
Cevapla