Geçen hafta buz gibi havada masada oturuyorum. Sonra arkamdan bir kız sırtımı okşamaya başladı ve eli omuzumda 50 lira verirmisin dedi ben ne yapacağımı şaşırdım titredim ömrümde hiç bir kızla adam gibi muhuttab bile olmadım tipsizin tekiyim sarışın kilolu dangalağın tekiyim ve karşımda gördüğüm kızda inanılmaz güzel. Bende cebimde 50 lira olmadığından 100 lira verdim. Sonra teşekkür ederim dedi ve yanağımı öptü. Bu olay beni mutlu etti ama bir yandanda üzülüyorum bir kere kızı kaçırdım o benim paramı aldı gitti. Ve kendimi aptal gibi hissetmeye başladım. Çok ilginç düşünceler içerisindeyim. Üff ya 20 yıldır ilk defa bir kız bana yaklaştı. Aptal salak gibi şeyler söylemeyin çünkü o sırada sadece titredim hiçbişey düşünemedim çok güzeldi.
Hiçbişey yapamazsın
Ben sana o olayı unutman için yöntemler söyleyebilirim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar