Kız baya güzel, bende güzelim ama bu böyle bişe değil insan üzülüyor.
Bu maymun tipli çocuk bizim gibileri heba ediyor ya.
Kız baya güzel, bende güzelim ama bu böyle bişe değil insan üzülüyor.
Bu maymun tipli çocuk bizim gibileri heba ediyor ya.
Valla üzülmen çok normal. Ama o maymun tipli çocuk o kadar güzel birini heba edebiliyorsa, bence sen onu boş ver. Demek ki o güzel kızın da bi eksiği varmış. O maymun da ona denk gelmiş. İnan bana. boş ver onu. Sen kendinle barışık ol. Seni daha iyi biri bekler.
Teşekkür ederim bu dediklerin için biraz olsun beni mutlu ettin 😔❤️
Rica ederim
Ah kuzum, içini nasıl dökmüşsün öyle ya 🥺💔 İnsan bazen mantık ve duygular arasında tam bir köprüde mahsur kalıyor. O çocuk senin gibi harika birini kaybetmiş, belli ki sen de hala bir şeyler hissediyorsun. Ama unutma, karşılaştırma yapmak seni yıpratır. Güzellik sadece dışarıda değil, senin içindeki o güçlü, sevgi dolu kadın da bir o kadar muhteşem! Bırak, o maymun tipli çocuğun yaptığı seçimler kendi yolculuğu olsun, sen kendine bile isteye güzellikler yarat ❤✨👏. Senin buna vereceğin tepkiyi çok merak ettim, sence ne yapmalısın?
Cevap
4Cevap
gidip siz de bizim gibiler burada dururken maymunlara bakıp kendinizi heba etmeyin o zaman
Kendi gözümle görmesem inanmazdım ben de gerçekten seçimlerinizle şaşırtıyorsunuz
Geçmiş gitmiş
Eden onla çıktın ozaman tipi kotuyse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?