Sanırım Bir Kız Arkadaşımı Üzdüm. Nasıl Telafi Edebilirim?

Bir kız arkadaşım var. Cidden arkadaşım. Geçenlerde üzgün oldüğunu görmüştüm. İnadına üstüne gittim. Nedenini öğrendim; ama kız ağlamaya başladı. Moralini düzeltmeye çalıştım falan. O günden sonra da bana hep soğuk davranıyor.
1. Kızı bana darıldı mı?
2. Nasıl teleafi edebilirim? Tabii ki de karizmayı bozmadan :)
Güncellemeler
+1 yıl
Ulan nerdeyse kendimi rezil edecektim. Kız darılmamış. Sorun yok yok :)
Sanırım Bir Kız Arkadaşımı Üzdüm. Nasıl Telafi Edebilirim?
Cevapla