Ona çiçek aldığım gün başka kızla buluştu, kim haksız?

Hasta diye iş yerine çiçek yolladım. O gitti kızla buluştu. Yani iş arkadaşı ağzından kaçırdı. Ne diyim ben bu adama inkar da etmedi sadece arkadaşım ya dedi. Ağrıma gitti 7 de çiçek gitmiş 10 da teşekkür mesajı atıyor ben de isim yazmamıştım. Ben yollamadım banane dedim

Ona çiçek aldığım gün başka kızla buluştu, kim haksız?
Cevapla