İlk buluşmadan sonra mesaj atmadı, benden soğudu mu yoksa erkeğin susması normal mi?

Bir süredir konuştuğum bir adam vardı benden 15 yaş büyük, durumu falan çok iyi. Bana dün taksi gönderdi yanına gittim git gel 8 bin TL tuttu ödedi falan. Evine gittim güzel geçti sohbet ettik şarap içtik vs vs. Gece gayet keyifliydi beraber uyuduk üstten bir şeyler de yaşadık ama o kadar, ileriye gitmedik. Sabah uyandığında bir keyifsizdi bana yatakta çok döndüğümü bu yüzden pek uyuyamadığını söyledi ayrıca çok alkol aldığından dolayı başının ağrıdığını falan söyledi. Sabah yine beni taksiyle gönderdi ama o saatten beridir hiç yazmadı. Normalde de ara ara yazmadığı oluyor ama buluşmanın üzerine yazmaması bana kendimi kötü hissettirdi. Dün ayrıca yurt dışına çıkacağını bana bir şey istersem alacağını falan söylemişti ayrıca arkadaşıyla falan da tanıştırmak istediğini söyledi ama bugün hiç yazmadı. Soğudu mu benden?

İlk buluşmadan sonra mesaj atmadı, benden soğudu mu yoksa erkeğin susması normal mi?
Cevapla