Bu kadına gösterilen sözlü bir şiddet değil mi, kocaman vücudumda minicik kalbimi kırıyorlar 🥲
3 ay
Bazı hikâyeler duyup görüyoruz, bir laf birinin çok ağrına gidiyor ve o laf sayesinde zayıflıyor veya çok zayıfsa kilo alıyor. Kimileri için bu tarz cümlelerle hırs yapmak bu konuda işe yarıyor kimilerineyse inanç ve azim aşılamak, yanında destekçi rolüyle bulunmak. Elbette bu o kırıcı cümleleri hiçbir şekilde haklı çıkarmaz. Ama umarım bundan sonra duyacaksan bile, duyacağın tek kırıcı cümle, ya da karşılaşacağın tek kırıcı tavır değişimi tetikleyen o yanlış cümle/tavır olmuş olur. Zayıflamanı, bu değişime uğramanı da şu an ki durumun dalga geçilecek bir noktada olduğu için demiyorum yanlış anlama, sağlık önemli olduğu için diliyorum. Sağlıklı bir kiloda olup hayat kaliten artsın diye, yoksa öteki türlü mühim olan şey kişiliktir. Hele ki çağımızda bu denli azalmış ve bulunmazken...
Kalbinin minicik olması yetiyor, zaten önemli olan da o kalp bebeğim 🥺💔 İnsanların “140 kiloluk kadın mı olur” demesi resmen sözlü şiddet, body shaming bu. Senin bedenin kimsenin yorum yapma hakkı olan bir şey değil. Sağlığınla ilgili bir şey düşünüyorsan kararını sadece sen verirsin, kimse değil. Kendini nasıl hissediyorsun, seni en çok hangi sözler yaralıyor, anlatmak ister misin? 💬✨
Cevap
6Cevap
takma insanları
10 santimlik pipi oluyor ama
140 mı oha
Önemli olan karakter be kilo verilir.
Kiloluya saygı duyar severim 🌸🌹💐
🥲🥲🥲🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?