Hiç sevgilim olmadı, kendimi geliştirip mutlu olmam ve zamana bırakmam doğru mu?

Sadece kendimi geliştiriyorum kişisel bakımıma önem veriyorum kendi kendime mutlu oluyorum üni okuyorum sevgilim olmadı diye üzülmek yerine bunları yapmam ve zamanı gelince olacak ilişkilerim için mutlu olmam doğru değil mi
Hiç sevgilim olmadı, kendimi geliştirip mutlu olmam ve zamana bırakmam doğru mu?
Cevapla