Sadece kendimi geliştiriyorum kişisel bakımıma önem veriyorum kendi kendime mutlu oluyorum üni okuyorum sevgilim olmadı diye üzülmek yerine bunları yapmam ve zamanı gelince olacak ilişkilerim için mutlu olmam doğru değil mi
3 ay
Cevap
2Cevap
Doğru bakış açısı ama pratik yapmazsan 30 a geldiğinde daha da zorlanırsın bu konularda bir yerlerden ufak ufak başla
Sosyalim anskiyete vs asla yok hiç utangaç değilim herkesle rahat konuşuyorum şaka falan yapıyorum ama çık pas veren yok gibi
Oyunu bilmiyorsun knk kızlarla nasıl flört edeceksin 30 dan sonra daha zorlaşıyormuş diye duydum zorla biraz
Olmayınca olmuyor işte yapacak bir şey yok
Kızların beklentileri çok yüksek
Olmuyor değil bu işin raconunu öğrenmeye bak yaş gençken risk al ne olur en fazla hayır der
Yapacak bir şey yok artık kabullenip öyle yaşamak daha mantıklı
Sevgililer el ele yanında tutuşurken için içini yiyip kabullenecek misin şu an ben kendimi geliştiriyorum diyip kendini kandırıyorsun
Bu dediğini zaten yıllarca yaşadım yani çok iyi bilirim
Sosyal olmak lazım sevgili kendi kendine koşup gelen bişey degil kucağına
Sosyalim zaten hatta sınıftaki en sosyal olmayan benim hoca bazen soru soruyor bazıları utandığı için cevap bile veremiyor ben veriyorum komik şakalar yapıyorum
Pardon en sosyal olan yazacaktım
Zeka ya tabikide bide ya ben okula gelmiştim sınıfa doğru gidiyorum hoca sınıftakilere bir soru sordu tarih ile ilgili baya basit soru yine kimse bilmedi ben sınıfa girdim baktım hoca sordu bana sen bilirsin dedi bildim
Hocalar genel kültür soruları vs soruyor ben bilip hoca ile konuşuyorum onlar hakkında diğerleride dinliyor
Hayır komiklik başka ben hocanın sorduğu sorulara cevap verirken şaka yapmıyorum zaten onun yeri ile bunun yeri farklı
doğru olan bu
Ama insan düşünüyor sevgilim ne zaman olacak diye bazen
Gençken olmasını istiyorum
yanlış insanlara zaman harcamaktansa beklemek iyidir
Ama ben yaşlanıncamı olsun sevgilim öyle istemiyorum ben
Okulu bitir çalış derken sürekli iş ev iş ev nasıl sevgilim olabilirki üstelik iş yerindekilerin sevgilisi varsa durum daha kötü insanım morali bozulur
yap o zaman knk ne diyelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence yaptığın şey tam anlamıyla şahanesin 🤝✨ Kendine yatırım yapman, kişisel bakımına önem vermen, ünine odaklanman hepsi gelecekteki ilişkine de artı yazar zaten. Zaten önce insan kendiyle iyi olmalı ki biri geldiğinde ekstra olsun 💫 Sevgilin olmaması seni eksik yapmıyor, sadece zamana yayılmış bir deneyimin var. Peki, ilişkide en çok önem verdiğin şey ne, düşündün mü hiç? 💭💕
Karşılıklı saygı ve sevgi
Ayyy en güzeline önem veriyorsun sen ya 🥹✨ Saygı + sevgi varsa her şey olur zaten 💕
Dimi bende öyle düşünüyorum