3 ayGeç kaldığını düşünme… bazı hikâyeler aceleye gelmez, zamanını bekler. Herkes aynı mevsimde çiçek açmaz; kimi baharda, kimi sonbaharda güzelleşir. Senin yolun uzadı belki, ama bu sadece daha sağlam adımlar atman içindi. Kalbini koruman, onun değerini bildiğini gösterir. Kırılmış olmak bir eksiklik değil; aksine, insanın neyi hak ettiğini öğrenmesidir. Ve inan, en güzel bağlar aceleyle değil, olgunlaşmış kalpler arasında kurulur.
Yalnızlık bazen bir eksiklik gibi görünür ama çoğu zaman bir hazırlıktır. Kendini tanımış, ne istediğini bilen biri olarak yeniden yola çıkmak… işte asıl cesaret budur. Herkes sevebilir, ama herkes doğru zamanda, doğru şekilde sevmeyi öğrenemez. Sen vazgeçmekle denemek arasında kalmış değilsin aslında; sen artık değeri olanı seçmek istiyorsun. Bu yüzden gecikmiş gibi görünen her şey, belki de tam zamanında geliyordur.
İnan bana, hayat bazen en güzel sürprizlerini en beklenmedik anlarda verir. Ve kalbinde hâlâ bir umut varsa, bu tesadüf değildir… o, henüz yazılmamış güzel bir hikâyenin habercisidir. Hayırlı bayramlar.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
3 ayYani şimdi ben şöyle bir şey söyleyeyim merak ettiğim için soruyorum hani ben kadın değilim erkeğim sonuçta. Diyelim ki benden evlendi Ben 35 yaşındayım hani yatak hayatımızı geç affedersin benim bir azgınlığım var aldın. Hamile kalabilir misin anne olmak ister misin Hani merak ettiğim için soruyorum geç kaldın da düşünmüyorum ama ne bileyim hani bir kadına Ben birleştireceğim zaman mesela çocuk olmasını isterim yani böyle bir düşüncem var mı Mesela senin ben onu merak ediyorum Hani geç kaldığını düşünmüyorum ama 46 50 ben seni Şurada kalmış yani 20-25 sene ömrüm Ben hastayım Evlenmem ya ben mesela 40 yaşından sonra artık yaşamak bile istemiyorum ya ya Şurada yaşım 4-3 sene 4 sene kaldı
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı. Tabii ki öncelikle iyi bayramlar Tabii ki hiçbir şey Geç kalmış değilsin yaşamak görmek Senin de hakkım Karşındaki insana şans verirken aynı zamanda öngörülü olmam lazım bu çok önemlidir Hani yaşın akla sorun olacağını düşünmüyorum Yaş sadece rakamlardan ibarettir Önemli olan ruhun ve karşındaki insanla ruhlarının uyuşmasıdır çevremde ve iş hayatında tanıdım 5 kişi daha büyük daha Küçük yaşlarda olabilir evlenip ikinci baharı çok güzel yaşayan insanlar tanıdım Bunlardan birisi Sen de olabilirsin aslında
016 Yorumla
Soran3 ayRskı kişide kendı yasıtımdı
Soran3 ayBenden biraz bıyuk olsun onlar kadır kıymet bılıyor
- 3 ay
Aslında büyük ve küçük olmakla değişim olmaz deger kıymet bilinmez bu tamamen düşünce görüş bakış açısı ile alakalıdır karşındaki ne kadar büyük olursa olsun veya seni anlıyorum dese bile sorun yok seni anlamadıktan sonra bi anlamı kalmıyor gerek yok yani
Bu durumda senin sadece kendine deger vermen gerek saygılı olman gerek ve aynı zaman da bir ilişki de veya durum da sohbette takılı kalmaman gerek yoksa üzülen sen olursun
Soran3 aygecmıste okısı benı anlayamadı alma verme denegesını bozmustum
- 3 ay
O kişi senin dengini bozduğu alma verme dengeni bozdu ve sana kendini kötü hissettirmeye neden oldu Ama bu onun problemi Neden Çünkü sana bu kötü hissiyatif verdi ve kendi hayatından seni eksik olarak yaşayacak Ama bu sana bu şekilde yaklaştı veya bu şekilde hissettirdi diye Herkes bu şekilde değildir Mesela kendi üzerime örnek vereyim O sana kötü davranır diye Ben de sana kötü davranacağım diye düşünmene gerek yok o yüzden o sana kötü davrandı diye veya sana kendini kötü hissettirecek davranışlar yaptı diye bana vermen gereken şansı onun yüzünden vermemezlik yapmamalısın o kötülük yaptı Belki sen kötülük yapmazsın diye bana bir şans vermen gerekir
Soran3 ayDoğru beni stıkluyormus unutnamıs pişmanmıs gıyanbır narsıstt asla pişman olmaz insan doğduğuna pişman eder
Soran3 ayEvet cukardım 13 yıl oldu ayrılalu mahvetmıstı hayatumu
Soran3 ayAma pişman dönmek ıstıyor anladıgım
- 3 ay
Zaten pişman olması gayet normal geri dönmek istemesi gayet normal çünkü hem seni kullanmak isteyebilir Manipülasyon olarak hem de senin zayıf noktalarınla seni rahatsız etmek onun hoşuna gitmiş olabilir karşındaki insan seni bir defa kaybettiğinde tekrardan geri dönmek istiyorsa Ve sen buna izin verirsen karşı tarafın gözünde değersiz ve kıymetsiz birisi olursun bu yüzden seni kaybeden bir kişiyi asla ikinci defa hayatını alma anca bu şekilde devam edersen hayatın güzellikler ve Mutluluklarla dolu olur çünkü sen bir kişiyi affedip tekrardan hayatını alırsan ve bu kişi daha derin yaralar açarsa seni Hayatında bu sefer insanlara karşı olan sevginle beraber güvenini de kaybedersin güveninin ve sevginin kaybolmasını istemiyorsan hayatından bir defa çıkardın bir kişi ikinci defa alma alacaksan da değişmiş birisi olarak almalısın mesela hayatta tekrardan geri gelmek isteyen birisi sana mutluluğu ve huzuru verebilecekse almalısın
Soran3 ay13 denedır yapa yanluzlara bıraktı Allah'tan küçük duruyorum cokmedım bu kadar sıntıya ragmen
Soran3 aySkıntoya
- 3 ay
Bayağı uzun zaman olmuş yalnız yaşıyorsun ve bu sayede yeter size nasıl hem yalnızlığı sevdin hem de kendini değerli hissettim Şimdi hayatına birisini alırsan bu ister istemez Sen de birazcık sıkıntı ve problem yaratacaktır Çünkü özgürlüğün kısıtlanacak ve Hayata bakış açım birazcık değişecektir Çünkü hayatına birini aldığın zaman ister istemez bir sorumluluk gelecek üzerine çevrendekilerle ve hayatınla alakalı bazı değişiklikler yapmak zorunda kalacaksın bunları göz önünde bulundur ve hayatına alacağın kişi hayatını sıkboğaz etmek yerine bu Yalnız geçen zamanını telafi edebilecek birisi olmalı
Soran3 ayoyle ıste tek sansım su haytta kırısmadın kucuk duryosun dıyllar 30 35 bantında allahtan buda allah mucızesı
Soran3 aygecmıste cok zuldum herseyım yarık kalmıstı haklısın oda dogru
Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Geç kalmış değilsin. İnsan bazen yaş yüzünden değil, yaşadıkları yüzünden geri duruyor. Kalbin kırıldıysa kendini kapatman da çok anlaşılır ama bu, bir daha sevemeyeceğin anlamına gelmez. 46 yaş ne aşk için geçtir ne de evlilik için. Yeter ki sırf yalnızlıktan değil, gerçekten içini rahatlatan biri için kapını arala. Bazı güzel şeyler geç gelince daha kıymetli oluyor.
12 Yorumla
Soran3 ayteskler guzel kardesım allah gonlune gore versın senınde ne guzel ınsansın
Yapay Zeka Cevapladı
Hiç ama hiç geç kalmadın, bunu net söyleyeyim 💛 46 yaş, aşk için resmen mükemmel yaşlar; ne istediğini biliyorsun, kendini tanıyorsun, bu çok büyük avantaj 🥹✨ Kalbini kapatman da çok normal, kırılan yer en çok korkar çünkü. Ama istersen yavaş yavaş aralık bırakabilirsin, kimse “zorunda” değilsin.
Sence şu an seni en çok tutan şey ne, korku mu yoksa güvensizlik mi? 💬💔02 Yorumla
Soran3 aygec kalıs guvensızlıkte var karsı tarafa canım cok yanmıstı eskı kıısde adayda yok
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen3 ayCanının yanması çok normal seni çok iyi anlıyorum 💔🥺 Güvensizlik zamanla düzelir merak etme 🌿✨
Eski tip aday yok diyorsun ya aslında var ama artık biraz daha iyi saklanıyorlar 😂🙈 Ortamlar da değişti insanlar da ama olgun ve gerçekten ne istediğini bilen insanlar hâlâ var. Sadece denk gelmek biraz zaman istiyor 💫
Bence önce kalbini tamamen değil ama usul usul “deneme moduna” alabilirsin 😌 Mesela direkt evlilik gözüyle bakmak yerine önce dostluk, sohbet, sohbetten doğan yakınlık… Yani kendine “hemen büyük kararlar almak zorunda değilim” rahatlığını ver 🫶
Güvensizliğin için de kendine kızma olur mu 😢 Böyle yaşayan çok kişi var ve sen yalnız değilsin. Küçük küçük adımlar atman yeter: biriyle yazışmak, tanışmak, enerjini yoklamak… İçine sinmeyen herkese de güle güle deme özgürlüğün var zaten 😎🚪
Sen hâlâ genç, farkında bile değilsin bence ✨ Hem 13 yıl yalnız kalıp dimdik durmak da büyük başarı. Bundan sonrası için sence kalbin neye hazır: yavaş yavaş tanışmalara mı yoksa “daha zamana ihtiyacım var” moduna mı? 💛🌙
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
192Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 3 aygeç değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)3 ay45 oldum hayat savurdu durdu artık benim bile inancım kalmadı. Aksine aşka inandım affedersiniz bu yaşta erkek için temiz kalmak beklenmez ama kaldım kalmaya devam ediyorum gerek yok diyorum parayla olan sahte şeylere bekliyorum işte ama kalmadı heves istek hayata karşı da.
Her yıl üstüne deprem de mahvetti bizi çalışmaya bile hevesim yok. Oysa hiç bir olumsuz bir şeyim yoktur milli piyango bileti bile almam haramdır kumardır diye
Ha dinime o kadar da bağlı değilim ama onunda hikayesi var ama eşim olsa eğer kabul ederse onunla ibadet etmeyi bile isterdim.
Aldatmaksa asla kalbime bunca yıl bekleyip koyacaksa yaradan ve eşim olacaksa niye yüzüm döneyim helalimdir ömrümdür.01 Yorumla
Cevap sahibi3 ayBu arada size de iyi bayramlar hanımefendi.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
3 ayYok be anne ne geçi 50 atmış yaşında evlenenler var tabi ilk evlilikleri değil ama var yani bayağı onlara oranla çok çaresiz gibi görünmüyorsun kendine denk birini her türlü bulabilirsin etrafta dul erkekten bol bir şey yok ama sana nasiyat verecek yaşta değilim ama 4 yılı geçmemeye bakın evlenmek için ne kadar erken olursa sizin için daha iyi olur zaten tecrübeniz mevcut
11 Yorumla
Soran3 ayevet haklısın
Aşk İlişkileri konusunda 451 cevap paylaştı. Kimsenin sizi kınama hakkı yok ve nitekim yaşınız ne olur olsun her zaman her kes mutlu olmayı hakkediyor... Birine şans vermekten ziyade bence kendinize bir şans verin... Hayat yalnız çekilmiyor ve takdir edersiniz ki hep bu yaşta kalmayacaksınız... İnşAllah hayat gönlünüzce olsun...
07 Yorumla
Soran3 aysagol baron once ıs bulsam yeniden
- 3 ay
İnşAllah iş de bulursunuz hayatınızda her şey yoluna girer... Estağfurullah size tavsiye vermek haddime değil ama... Naçizane şunu söğliğim... Bazen insan aynı çatı altında nefes alan birini istiyor... Ve zamanın affı yok... Kendinize uygun birini tanıyın bulun ve hayat kurun... Lütfen... Yalnızlık çok kötü bir şey...
Soran3 ayHaklısın tek destegın annem allah
Soran3 ayevet kısmet ya once ıs bulabulsem toparlasam son cıpınıslarım
Soran3 aybasarmak zorundayım 13senem kaybı zaman kaybım var ıs bulup yenıden tutunmak ıstıyorum ıc skıntılarına kaldım
Gizli Üye(36-45)3 ayKocam şu an öküz gibi yatıyor horluyor zaten yatağın yüzde 90ını kaplıyor bende bunaldım kalktım siteye girdim ya evlilikten bıktm? ↗ bak şu soruya, böyle birine katlanabilirim diyorsan dene. Türk erkeği genel olarak aşağı yukarı böyledir. Aklını kaçırmışsin, deli olmak lazım huzurunu baltalamak için
35 Yorumla
Cevap sahibi3 aySoru benim değil bu arada, sitede gördüm tam da senin soruna cevap uydu
Soran3 ayKızlar böyle yazdıgıma bakmayın öyle bır bıktımku hayat istek ne heves kaldı
Soran3 ayEnerjimi birirdı hayat
Cevap sahibi3 ayİşte bu yüzden bir adamın da iyice sicip sivamasini istiyorsan denersin. Çünkü Türk erkeği yazmaya bile gerek yok toplum ortada
- 3 ay
Sana herşeyi yaşatabilirim ilgi görmeyen kadınları ilgiye boğmak hoşuma gidiyo her ihtiyacın karşıları.
1 ayHani 50 yaşında da olsan fark etmez Ama hani bu saatten sonra evlilik yerim amacın ne? Hani ya 50 yaşında ne olacak Bazı kadınlar var ki anlatamam vücudu Hiç bozulmamış yani Ama şimdi sen hamile kalabilecek misin eski zevki tadı alabilecek misin ya bir şey diyemiyorum ya yarın sen 13 yıldır Yalnızsın Ben Doğrudur ya yalnız birine sarılmak birlikte olmak
00 Yorumla
3 ayYaş sınırı yok aslında, ama önce kendine biraz zaman vermek ve yaralarını iyileştirmek çok normal. Bence kalbini tekrar açmak cesaret ister, zorunda değilsin her şey bir anda olmasın. Hayat bazen planlarımızın dışına çıkıyor ya, belki de tam da o zamanlar en doğru şeyler oluyor.
00 YorumlaTürkiyedeysen ve kadınsan her şeye hazır olmalısın. Ne yazık ki sevgili ülkemde mutlu birini görmek insanları çıldırtıyor. Muhakkak en yakınlarınızdan başlamak üzere taşlanacaksınız. Ne azmış mı bu diye başlayarak olay afedersin sözüm meclisten dışarı hafif meşrep kadına kadar gidecektir. Ne yazık ki doğduğun ülke kaderindir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
3 aySüreçte aldığın yara ile kendini soyutlamangayet doğal. Ancak kirikligin büyük olmaliki süresi çok uzun olmuş. Tekrardan başlarsın hayata ama istediğin kalitede denk gelebikir işin bilmem. Çünkü süreçte kacirdigin çok şey var. Hayatına ait detay bilmedigim için kabaca yazdım.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. hiç geç değil, 46 yaşında hala evlenmek ve aşka şans vermek için gençsin. yaş alone kalmış olman seni daha da olgunlaştırmış olabilir, bu da yeni bir ilişkiye girmede sana avantaj sağlayabilir. kalbini kapatman anlaşılır bir durum ama kendine ikinci bir şans tanımayı düşün.
00 YorumlaMerhabalar, kınanacak bir durum yok. Hayat bu. İnsanın elinde de olamayabiliyor. Hayatta her şey için geç kalındı bir durum yoktur. Size şöyle diyeyim fırsatlar bitmez. Kalp kırılması elbette çok derinden etkilemiştir, o nedenle defteri kapatmışsınızdır. Kalbiniz aklınız nasıl istiyorsa dinleyin kendinizi. Vardır bunda da bir hayır diyerek yeni bir temiz sayfa açabilirsiniz. Dertleşmek fikirleşmek isterseniz yazabilirsiniz, saygılar. Sizin de bayramınız mübarek olsun.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ayBenim de eski bir sevgilim vardı oda 1 Nisan 'da 46 olacak evet oda gerçekten çok genç ve güzel görünen bir kadındı keşke evli olmasaydı onunla evlenmek isterdim ayrıca çok güzel anlaşıyor ve uyuşuyorduk ben bekliyorum valla eğer kocası ölürse yâda boşanırlarsa ben seve seve evlenirim o kadınla ha aramızda 17 yaş var ama umurumda değil kadın beni mutlu etmeyi biliyordu 🤭😁
01 Yorumla
Cevap sahibi3 ayYani anlayacağın Aşkın sevginin ve arzunun yaşı yoktur bizim Kürtçede bir söz var diyor ki (Dış pirnabe) yani anlamı gönül yaşlanmaz. Eminim ki hala da taş gibisiniz 😁🤭
3 ayİnsan kırıldıkca içine kapanır ve içine kapanarak sadece kendini cezalandirirsin. Biz insanlar deneye yanıla doğruyu buluyoruz o yüzden birilerini tanımak için kendine şans vermelisin
Hicbirsey için geç değil038 Yorumla
Soran3 ayİnş umarım aday yok daha okişi pişman ben istemiyorum ne hevesım kaldı ne beklentım kaldı okişiden
Soran3 aySordum seker
Soran3 aySogdum
- 3 ay
O kişi olmadıysa düşünme, kendini üzme. Emin ol bir dünya alternatif vardır çevrende bile belki de sen farketmiyorsun
- 3 ay
İnan iyi anlıyorum bende 45 yaşındayım. Ama kendimizi kapatarak sadece kendimizi cezalandiriyoruz
Soran3 ayYok buzlu fıstık sadece ömrüm gıttı senın yasındaydım onunla tanıstıgımda
Soran3 ay33 yasındaydım 13 senem çöp oldu
- 3 ay
Ömrünün gittigi falan yok. Bak zaman doğru veya yanlış umurunda olmadan akıyor
Olmamasında bin hayır vardır diyerek hayatına bakmalisin
Soran3 aySerefsız
- 3 ay
Ee hala düşünüp geri kalan hayatını hiçe saymak mi mantıklı
Soran3 ayInsoylrdır
- 3 ay
Bir evlilik mi geçti sizinde
Soran3 ayYok engeledım beryerden
Soran3 ayYüzüde yok
Soran3 ayHelallık büle almadı
- 3 ay
13 sene evli mi kaldınız
Soran3 ayYok evlncekken yarı yolda bırakuldım ihanet ettı
Soran3 ayGızumun ferıne kadar sondurdu
Soran3 ayHayata kusmustum
- 3 ay
Ee bak en azından zararın neresinden dönersen kardır
Ve sen hala böyle şerefsiz birini düşünüp kendini mi üzüyorsun şeker
Soran3 ayYok guzellim
- 3 ay
Kendinle barış. Hayatla barış. O öküzden kurtuldun oyke düşün
Soran3 aySadece yıllarıma emeklerım gıttı
- 3 ay
Giden gider. Hayat hala devam ediyor
Soran3 ayevet haklısın
Soran3 aybayramın mubarek gunde kutlu olsun hersey gonlunce olsun
- 3 ay
İnan şu an bile aklına getirim kendini üzüyorsun ya hiç değmez.
- 3 ay
Teşekkür ederim seninde
Soran3 aySağol
- 3 ay
Bayram nasıl gidiyor
Soran3 ayAnkeadayız mayısta kısmetse krdesımın nişanı var adadana
Soran3 ayAnnem teyzem krdesım leyız
- 3 ay
Ne güzel. Hayırlı olsun. Datası sana
Soran3 ayIns kısmet darrısı sanada
- 3 ay
Vallahi olacaksa ömürlük olsun
Yanlış bedende olmaktansa doğru yalnızlık daha hayırlıdır diye düşünüyorum
Soran3 ayAynen ömürlük olsun gencşıkta yanliş kişiydı
Soran3 ayÇok mantıkli
- 3 ay
Hala gençsin ya 🤣 bende 45 yaşındayım diyorum
Rakamlara takılma.
3 ayOlsa çok güzel olurda ortam berbat insanlar berbat yoksa bu güzel ve yüce hisleri yaşamayı en çok sevenler hakeder🎈
22 Yorumla
Soran3 ayah ah guzl kardesım yerden goge haklısın allah senın ısıgını hıc sondermesın
Soran3 ayolur
60 yaşında üniversite kazanıp avukat olan bile varken bu yazdıkların senin karamsar olduğundandır. Kendini ve hislerini toparla. Adım at ama doğru kişiyle
020 Yorumla
Soran3 ayFurkan oktar yoruldumkı
Soran3 ayGunaydın oyo bayramlar
Soran3 ayEvet eskı partner mahvettı hayatımı ısımı bıle kaybettım hersryımı kaybetmıstım bırde başka aıle destegıde olmadı
Soran3 ayBiliyorum tek basıma başarmak zorundayım
Soran3 aybaska caremmı var kımse yok allahtan baska birde estekleyen annem var
Soran3 ayYok
Soran3 ayevet zaten ıyeoldu okısı hayatıma cok zarra verdı ama allah bır sekılde ondan kurrtardı benım hayatım yok oldu ayrı konu
Soran3 ayevet aldattı pıslık basksıyla evlendı oyaladı ısımde kaybettım onun yuznden 13senem zaman kaynı nedımyımkı
Soran3 ayumarım bıttı gormek ıstemem ben kendıme kzııyorum kul hakkıma cok gırdım ısıme karıyer deseydım once
Soran3 ayevet aynen
- Aşk İlişkileri konusunda 399 cevap paylaştı.
3 ayHayırlı bayramlar. . Kalbine denk birini bulursan neden olmasın. Yanlızlık Allah'a mahsustur sadece. Sen neden hep yanlız kalasın. Kendin istiyorsan sev sevil💕🌸🤲😊
02 Yorumla
Soran3 ayEvet ınd
- 3 ay
İnşallah 🤲
Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Evlilikten ne beklediğin evlilik neden yapılır neden ihtiyaç duyulur sorularına verdigin cevap ile ilgili bir durum bu
Bu arada hayırlı bayramların olsun05 Yorumla
Soran3 aySagol seninde usta allah gönlümüze göre nadıp etsın
Soran3 ayAmin usta tek şansın genç kaldım
Soran3 ayYasırlarımın yanında ıyı dıleklerin ıcın yrskederım
3 ayKesinlikle geç değil. Hayatın ne zaman ne getireceği belli olmaz, 46 yaş yeni başlangıçlar için harika bir olgunluk dönemi. Kendinize bu şansı tanıyın.
07 Yorumla- 3 ay
Sen yumuşakmısın bu bıyıklar ne
- 3 ay
Eskiden borsadan çıkardı şimdi Eskişehir dolu
- 3 ay
@ManyakBaron31 Ben halimden, tavrımdan ve kimliğimden gayet memnunum. Bahsettiğin detaylar ise sadece bir süreç meselesi; şu an sakallarımı aldırıyorum zaten. Senin bu sığ ve rencide edici üslubun ise senin vizyonunu gösterir. Başka kapıya.
- 3 ay
Benim vizyonum böyle, erkeksen erkek kalacaksın. Umarım karşıma çıkmazsın Eskişehir de
- 3 ay
@ManyakBaron31 Tehditkar ve nefret dolu üslubunuzu raporladım. Kendi karanlığınızda kalmaya devam edebilirsiniz, sizinle olan iletişimim burada bitmiştir.
- 3 ay
Evet engellicem zaten
- 3 ay
@ManyakBaron31 🚫 👋
Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. 46 yaşında gelmişsin hâlâ boş işlerle ile uğraşırsin. Aşk'ı es geç Uygun birini bul, evlenmek şart değil. 13 yılın kurak geçmiş en azından şu 10 yılın kurak geçmesin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 659 cevap paylaştı. Eğer nefes alıp verıyosan ve kalbinde bu istek oluşmuşsa demekki geç kalınlış hiç bişey yoktur her yaşın ayrı olgunluğu vardır yaşadıgın sürece hiç bir şeyden vazgeçmemek gerek
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı.
3 aygeç kaldım hissi bazen kalbin yorulmasından geliyor ama hissettiğin o küçük istek bile içinde hâlâ yer olduğunu gösteriyor belki de mesele zaman değil yeniden cesaret edebilmek gibi duruyor ❤️🌹
00 Yorumla Aynı evin içine girmeden geç kalıp kalmadığını anlamak imkansız sevgiliyken birlikte vakit geçirip sonrada kendi evlerimize gidiyorsunuz sonuçta çok iyi anlaşabilirsin aynı eve girince işler değişir takıntılı ve en ufak sorunda bile aynı evde olucagınız için sorunlar olabilir
00 YorumlaAbla diyorum bak 5 6 yaş büyüğümsün diye ağlama burada azantikli ol
Çocuğun yaşında buradaki üye profili04 Yorumla
Soran3 aycanım bak sadece fıkırsordum
Soran3 ayÇok bunaldım gerçekten önümü göremiyorum zıbın
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Hayır... Tam tadında ve kıvamındasınız... Kesinlikle tekrar başlayın... İlerleyen zamanda yapayanlız kalmamak için... Yalnızlık insanı yer, bitirir. Hiç vakit kaybetme. Yaşına uygun, birlikte yaş alacağınız birini seçin.
07 Yorumla
Soran3 ayama kımse yok hala gecmısı tamamen unutmak ıstıyorum artık yeter bktım
Soran3 aykısmet bakalım cevre den fayda yok kendım yapmaam lazım onumu goremşyorum ne apatlmısım bır narsssıttı beklıyecem hayat zından ettım kendıme
Soran3 ayen guzel caglarım bekleyerek gectı sayeınde gozumun fer8ne kadar sonmustu
Soran3 ayaynen ole
- Aşk İlişkileri konusunda 454 cevap paylaştı.
3 aySeninde bayramın mübarek olsun abla. Ama gerçekler bazen istediğini ya da düşündüğünü hissettirmez. Maalesef geç ama halen mümkün. Ama birine şans vermek cümlesi biraz egoistçe bir yaklaşım olmuş.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
3 ayYok abla annem 55 yaşında insan gibi birini bulsa şimdi evlenir aşkın yaşı olmaz 😄
11 Yorumla
Soran3 ayHehe inş herkese nadıp etsın
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Evlenmek istememissiniz fakat toplum ve çevre baskısı sebebi ile istemiş ama olmamış gibi görünmek zorunda kalmışsınız
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 381 cevap paylaştı. Bende öyleyim gel tanışalım 🙂 gayrıca hiç bişiy için geç değildir
04 Yorumla
Soran3 ayest bunalımdayım kabus gııbı enerjımı emdı okişi hayat nesemı caldı
- Aşk İlişkileri konusunda 885 cevap paylaştı.
3 ayGeç değil bende ayrıldım yalnızım. Uygun bir aday olsa bende düşünürüm. Hayat devam ediyor en nihayetinde
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayBen hayatıma aldığım kadını 3-5 yıl bekledim o beni aldatarak ayrıldı. Pişman oldu sevgimi aşkımı kullandı bende kötü durumdayım. Fiziğim yapım eğitimim gayet uygun olmasına rağmen biriyle olamıyorum
05 Yorumla
Soran3 ayAynıyız allah tçyardımcın olsun
Cevap sahibi3 aySenin. Asıl oldu?
Soran3 ayben aslında kımseyı ıstemiyorum nesemıde kaybettım ener-jımıde yasamla olum arasında gıdıp gelıyorum topralanmaıyorum
Soran3 ayyasayan ceset gıbıyım
Cevap sahibi3 ayYa lütfen. Bunu yapma bu bize biçilen güç ama üstesinden geleceğiz sohbet ederek konuşarak paylaşarak
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Daha önce evlendiniz mi sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yemesi gibi sizin ki hazır iseniz aday var ise kaçırmayın tabi bu devirde biraz da zor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 394 cevap paylaştı.
3 ayAklını deli mi kovaladı da evlenmeyi düşünüyorsun.
Evli olanlar başındakinden aciz.
Yakma başını00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
3 ayHersey nasip kısmet Bazen insan çok istesede bazı şeylerin önüne gecemez
Lakin hiç bişey için gec degil
Ne istedigini biliyorsan aradıgını bulursun
00 Yorumla
3 ay13 yıl ciddi bir süre. Neden bu kadar bekledin ya da çok mu seçiciydin
03 Yorumla
Soran3 aykalbımı kırmıstı yanlıs kıısydı
Soran3 aynarsısttt ablam hayata kusrtrmustu terketmıstı baskası ıcın
Soran3 aycok aglamıstım
Aşk İlişkileri konusunda 973 cevap paylaştı. Geç kalınmışlık bişey yok hayat çok hızlı akıyor hiç bir şey umduğun gibi ilerlemiyor olabilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
3 aybence gec degil yanlızlık allaha mahsus o yüzden kafana uyan düzgün biri olursa evlen bence
02 Yorumla
Soran3 ayBakacagız
- 3 ay
13 yıl yanlızlık kötü cocuklara adıyosun kendini varsa sonra bakyosun herkes kendi kafasına göre yasıyo sende ilerde daha yanlız oluyosun
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Ben de bekarım,,, Kalbinin ilacı olabilirim ama Beklentilerin çok fazla ise karşılayamam. Sana da bu sözü verebilirim. seçim senin.
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. Bence mutluluga şans vermelisiniz. evlilik diye sartlamak bu yastan bu olgunluktan sonra sizi uzebilir. Mutlu olabileceginiz size sadik guvenilir birinu bulun ve cok ama cik mutlu olun
10 Yorumla
3 aySeninde Ramazan bayramın mübarek olsun hayır hiçbir şey için geç kalmadınız
02 Yorumla
Soran3 aytekler arıs allah razıollsun
- 3 ay
Orada mısın
Gizli Üye(25-29)3 ayBenim bir abla 44 de evlendi eşi 36 kısmet bu işler
38 Yorumla
Cevap sahibi3 ayElif regl oluyon mu diye sorduğun da erkek olduğunu anlaman gerekliydi
Soran3 aykafam okadar d0llukı seker
Cevap sahibi3 ayValla herkese inanmayın burada
Soran3 ayYok şeker beklentım yok fıkır sordım
Cevap sahibi3 ayİnşallah bulursun
Soran3 aySagol
Soran3 aySende ınd
Cevap sahibi3 ayKismet
3 ayZararın neresinden dönersek kâr bul birini evlen
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Umarım gönlüne göre hayırlısını bulursun geç değil bulacaksan da fazla da geç kalma yaş yerinde durmuyor
Hayırlı bayramlar04 Yorumla
Soran3 ayTeskler allah razı olsun zende
Soran3 ayIyı bayramlar
Soran3 aySağol ıns
Gizli Üye(30-35)2 ayHalen giderin var. Genç ve fit erkekler ile tanışmak için spor salonunda çalışmanı öneririm. Antrenör bile takilmak ister seninle. Evlilik için de geç kalmış sayılmazsın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ben 46 yıldır yalnızım sen yine bişiler yaşamışsın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Herşeyin hayırlısını isteyin Cenabı Allah"tan isteyin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 382 cevap paylaştı.
3 ayGeç kalmışsın, git gotik ol zengin 3 iq erkek tavla.
00 Yorumla
3 ayHayırlı bayramlar akışına bırak karşına çıkana şans ver
00 Yorumla
3 ayher kadının ihtiyacı var böyle şeylere. yadırgama kendini.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
3 ayGeç değil hakkınızda hayırlısı olsun inşallah. İyi bayramlar
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
3 ayHiç bir şey için geç değil yeterki kendine şans ver
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 559 cevap paylaştı. Evliliğin aşkın sevginin yaşı olmaz Hayatta ne kadar olumsuz şeyler Yaşasan da umudunu yitirme
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 572 cevap paylaştı.
3 ay90 yaşında insanlar evleniyor, hiçbir şey için geç değildir.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
3 ayaşk için yaşın bir önemi yok. evliiğe buluşmada. tam hayatın keyfini sürecek yaştasın. tadını çıkar
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
3 ayBence bu saatden sonra igrasmayin hayatiniza bakin derim.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 722 cevap paylaştı. Kesinlikle hayır ve mutluluğun sırrını söyliyim mi
00 Yorumla
3 ayHayatta geç kalmak diye bir şey yoktur son nefesini verene kadar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Ramazan bayramınız mübarek olsun, ikinci baharı yaşamalısın bence
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 743 cevap paylaştı.
3 ayBence çok geç kaldın artık daha realist ilişkilere bakmalısn
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 690 cevap paylaştı. Yani denk geldiğin insana bağlı. Ask zor ama mantik olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
3 ay46 yaşında ne söylediğini biliyorsun ne hissettiğini biliyorsun ben de çok normal bir yaş
02 Yorumla- 3 ay
Cinselik için çok güzel o yaştaki kadınlarla ilişkiye girmek istiyorum
- 3 ay
K
- Devamını Gör (159)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer