46 yaşındayım, 13 yıldır yalnızım; evlilik ve aşka yeniden şans vermek için çok mu geç kaldım?

Geç mi kaldım? Evlilik için yeniden birine şans vermek için hani genç duruyorum hala artı yaşıtlarıma göre bazen kızım vazgeç diyorum bazen de o yollardan geçmeliyim diyorum? Neyse böyle işte? Kalbim kırıldığı için kalbimi kapatmıştım? Kınamayın lütfen hayat çok geç bıraktı? Hani hayat siz planlar yaparken başınıza gelenlermiş?

Güncellemeler
3 ay
herkesın baYARAMI mubarek olsun bu arada sevdıklerınızle nıce bayramlara
46 yaşındayım, 13 yıldır yalnızım; evlilik ve aşka yeniden şans vermek için çok mu geç kaldım?
Cevapla