Kendimi cok yanliz ve yapayalniz hissediyorum, guzel bir kiz olmama ragmen neden hic arkadasim ve sevgilim yok?

Arkadaşlar birini aramıyorum yanlış anlaşılmasın annem babam vefat etti arkadaş grubum dağıldı herkes kendi menfaati peşinde biriyle buluşup oturmak istesem kimsem yok öyle içine kapanık bi kız da değilim kendimi övmek için demiyorum ama güzel hatta çok güzel bi kız olduğumu söylerler ciddi ilişkim olmadı hiç sevgilim de yok konuştuğum kimse yok bildiğiniz sap gibiyim kısmetim mi kapandı ne oldu anlamadım hayatımda hiç bu kadar yalnız hissetmemiştim ve kalmamıştım resmen kız arkadaşlarım bile yok çalışıyorum çalıştığım ortam çok kötü o yüzden birine güvenip konuşmam seçiciyimdir ama bilmiyorum neden olmuyor yani ne yapmalıyım

Kendimi cok yanliz ve yapayalniz hissediyorum, guzel bir kiz olmama ragmen neden hic arkadasim ve sevgilim yok?
Cevapla