Aile & Toplum Aşkından geberirim sandığım herkesten soğuyorum bu ne biçim devir ya? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Gerçekten saka gibi bombossss isler Güncellemeler+1 yıl Ay bu kadar soguyacagım banada saka oldu Aşkından geberirim sandığım herkesten soğuyorum bu ne biçim devir ya? Cevapla Gebelik Soruları Aşk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
SonBaharQ Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Aynen öyle zaten şu an herkes iyi ama kendine iyi kimse kimseye iyi değil kimse kimseye de katlanmaz basar gider 0 0 Yorumla
Sefine-iBelagat Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl ya temiz ve saf aşkı bekleyen erkekler ve kadınlar onlar bu hikayenin ölü kahramanları 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Bizde tertemiz sevmiştik baskan.. Yorumla Sefine-iBelagat +1 yıl kalbinde ki sevgiyi kimsenin görmemesi Yorumla Soran +1 yıl Aynadaki görsün yeter bize Yorumla Sefine-iBelagat +1 yıl kelimelerin bittiği yerdeyim Yorumla
CekirdekKolaa Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl insanlarla mutlu olunmaz vakit öldürürlür 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Beş dakikami bile vermem Yorumla CekirdekKolaa +1 yıl biraz sinirli gördüm sizi hoşçakalın Yorumla Soran +1 yıl Cokta umrumdaydi bye Yorumla CekirdekKolaa +1 yıl hadi bak işine ela gözlüm Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Su an sgudunmu o erkekten 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Evet bi arkadasimdan farksiz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Onceden neyin oluyoduki ama Yorumla Soran +1 yıl Neyim olabilir Yorumla Soran +1 yıl Sevgilimdi Yorumla
u KasiKesh Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı. Doğru söylüyorsun her şey basitleşti 0 0 Yorumla
97Kerim97 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı. hayat bu 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl İkizler misin 0 13 Yorumla Soran +1 yıl Noo Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Anladım o zaman basaksın 😂 Yorumla Soran +1 yıl Basaklar tam bi mal kizi da erkeği de Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O zaman ankaralisin veya Gümüşhane 🤭 Yorumla Soran +1 yıl Ne olsun istiyon 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaptığım genellemeyi tutturmak istiyorum bana kopya ver 😄 Yorumla Soran +1 yıl Hahahahahahah Yorumla Soran +1 yıl İkizler ve Ankara kampsamlı bir genelleme Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Unutulmaz bir aşk yaşadım ikizlerle sonra soğudu benden meraktan sordum sadece teşekkürler 🤝 Yorumla Soran +1 yıl SAPİK CİKSAYDİN KONUSACAGİNA ADAM Yorumla Soran +1 yıl Sahip yazicaktim ahahhahahahahahaha Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Umut görsem cikardim Yorumla Soran +1 yıl oyledir Yorumla
tamamgeldiiim Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı. Normal bence 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Aynen öyle zaten şu an herkes iyi ama kendine iyi kimse kimseye iyi değil kimse kimseye de katlanmaz basar gider
ya temiz ve saf aşkı bekleyen erkekler ve kadınlar
onlar bu hikayenin ölü kahramanları
Bizde tertemiz sevmiştik baskan..
kalbinde ki sevgiyi kimsenin görmemesi
Aynadaki görsün yeter bize
kelimelerin bittiği yerdeyim
insanlarla mutlu olunmaz vakit öldürürlür
Beş dakikami bile vermem
biraz sinirli gördüm sizi hoşçakalın
Cokta umrumdaydi bye
hadi bak işine ela gözlüm
beynin kendini korumaya almıs
Çünkü at izi it izine karıştı
Su an sgudunmu o erkekten
Evet bi arkadasimdan farksiz
Onceden neyin oluyoduki ama
Neyim olabilir
Sevgilimdi
Doğru söylüyorsun her şey basitleşti
Gayet normal.
hayat bu
İkizler misin
Noo
Anladım o zaman basaksın 😂
Basaklar tam bi mal kizi da erkeği de
O zaman ankaralisin veya Gümüşhane 🤭
Ne olsun istiyon 😂
Yaptığım genellemeyi tutturmak istiyorum bana kopya ver 😄
Hahahahahahah
İkizler ve Ankara kampsamlı bir genelleme
Unutulmaz bir aşk yaşadım ikizlerle sonra soğudu benden meraktan sordum sadece teşekkürler 🤝
SAPİK CİKSAYDİN KONUSACAGİNA ADAM
Sahip yazicaktim ahahhahahahahahaha
Umut görsem cikardim
oyledir
Ayyy kıyamam
Normal bence
Ben de öyle.