valla reis banada öyle geliyor ama her insan da bir değil elbet biri çıkar karşına bırak akışına hayatını vardır bunda da bir hayır de devam et yoluna amaaan
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ne bileyim ya Karşıma belki normal biri de cikmis olabilir ben anlayamiyorum
reis valla yapamam diyorsan inan kimseye hayatında daha güvenemezsin bu sorunda hep seninle kafanda kalır senin kafa hemen aşık olsam oda bana inansa bende ona herşeyini benle paylaşsa hiçbir gizli saklı olmasa diyorsun ama inan karşı tarafta aynı şeyi beklediği için negatif enerji oluyo
🤷🏻♀️bahsettigim arkadasima göre sarılmak konuşmak onu dusunmekmis Bence sevgi Deger vermektir ama artik ondan da emin degilim neyse depresyona girmeden konuyu kaparmaliyim hahah
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Neden kimseye guvenmiyorum? herkesin artniyetli ve kotu oldugunu dusunuyorum? birini sevmeye ask yasamaya korkuyorum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
valla reis banada öyle geliyor ama her insan da bir değil elbet biri çıkar karşına bırak akışına hayatını vardır bunda da bir hayır de devam et yoluna amaaan
Ne bileyim ya
Karşıma belki normal biri de cikmis olabilir ben anlayamiyorum
reis zaten o duygu zamanla olan bişey şöyle 3 4 gün konuşupta yok ben güvenemiyorum demicen zaten 3 günde insan tanınılmaz 3 4 ay dişini sıkıcan
3 4 aya da nebileyim ben onu da yapamam herhalde ne istediğimi keşke anlayabilsem
reis valla yapamam diyorsan inan kimseye hayatında daha güvenemezsin bu sorunda hep seninle kafanda kalır senin kafa hemen aşık olsam oda bana inansa bende ona herşeyini benle paylaşsa hiçbir gizli saklı olmasa diyorsun ama inan karşı tarafta aynı şeyi beklediği için negatif enerji oluyo
Aynı ben sonunda hep üzülecek mişim gibi hissediyorum ama böylede çok yalnız hissediyorum 😞
Aynen ya o zaman da takilmalik ilişki yaşayim diyorum o da olmuyor korkuyorum pişman olmak istemiyorum
Ben hiç yaşayamıyorum takılmalık ya sevmiyorum öyle kısa şeyleri yapamıyorum keşke yapabilsem
Bende yapamıyorum işte millet nasıl yapıyor sorun bizde mi
Sorun olarak bakma ya ben tercih etmiyorum yani istesek bizde yaparız ama yapmıyoruz. Arkadaş olsak ya konuşuruz
Ne istediğimi çözemiyorum herhalde ondan
Ben biliyorum ne istediğimi sevmek sevilmek ama sevgi nedir ki?
🤷🏻♀️bahsettigim arkadasima göre sarılmak konuşmak onu dusunmekmis
Bence sevgi
Deger vermektir ama artik ondan da emin degilim neyse depresyona girmeden konuyu kaparmaliyim hahah
Sgdsedg benimle konuşursan depresyondan çıkamazsın
Peki peki kaçtım ben
Sende çok kalma oralarda
Bende senin gbiyim canım ama zamane erkekleri kötü napalm
Çok üzüldüm bu gün bunu anladığıma bir arkadaşım var onunla konuşurken soyledi bunu bana
Sanki kızlar çok iyi
O zaman sevme kardeş. Enayilikse, enayilik etme. Zorla sana bir şey yaptıran yok
Nedeni ne olabilir diye sordum
Ne alaka şimdi
Sevmek enayilik değil ama güvenmemek çok normal
Güvenmekte istemiyorum ben baya bi sorun yaşıyorum bu konularda
Sevme puhaha kinin umrundasin
Al manyak biri daha
Yalniz kalcan byby
Ahhahah Sana da tatlimm
Enayilik zaten kimse zerre kadar haketmiyor
Bugun bir arkadaşım var onunla konuşuyorduk bana yanlış düşündüğümü söyledi
Kimsenin içini bilemezsin ön yargıyla yaklaşmada temkinli ol
Nebileyim herseyi yanlış mi anlıyorum acaba diye düşünmeye başladım
Arkadaşım yanlış düşünüyorsun diyor bana
Napim
Bisey yapma sen bb
Kadınlar erkeklerden daha kötü temiz erkek çok
Biliyorum ama karşıma çıkan kişiler de anormal kendimi suçluyorum artık ya
Nerden karşını çıkıyor bu kişiler
Bilmiyorum
Burdan mı
Yoo genel olarak
Demekki ilgini kötü olanlar çekiyo