Narin bir insanım bu yüzden hayatıma kimseyi alamıyorum?

Merhaba arkadaşlar. Ben biraz psikolojik olarak narin bir insanım. Özellikle hasta olduğum zamanlarda çıtkırıldım biri oluyorum ve hiç bir şey yapmaya gücüm olmayacakmış gibi hissediyorum. Bu durum eğer biriyle ilişki yaşarsam, evlenirsem karşımdaki benden soğur mu ya da bıkar mı diye sorular sormama neden oluyor ve biriyle birlikte olma cesaretini gösteremiyorum. Ne zaman biriyle konuşmaya başlasam, hoşlansam bile kendi kendimi sabote ediyorum ve konuşmayı kesiyoruz. Ya da çevremden birileri görüşmem için birini önerdiğinde reddediyorum. Yaklaşık 6 senedir hayatıma kimseyi almıyorum. Bu durum bana zaten ben evliliği de yapamam diye düşündürüyor. Seninle kim uğraşsın diyorum kendime. Evlensem hamile kalsam adam nazımı çekmekten bıkarsa diye düşünüyorum mesela. Ya da en basitinden kan vermem gerekiyorsa ya da serum takılacaksa yanımda birine ihtiyaç duyuyorum sarılmak için ya da elimi tutması için yoksa yapamıyorum. Öğretmenim, yaşadığım şehirde tek başımayım, genel olarak her işimi kendim halletmeye çalışıyorum ama yine de bu düşünceler beni bitiriyor. Yani erkekler narin kızlardan çabuk sıkılır mı yoksa güçlü bir erkek yanınızda durup size destek mi olur? Kafayı yiycem nolur yardım edin.

Narin bir insanım bu yüzden hayatıma kimseyi alamıyorum?
Cevapla