Güzel, iyi karakterli biriyim. Ama kimse olmuyor hayatımda. Kısmetim mi kapalı?

Asla bakılmayacak çirkin bir kız degilim. Çoğu kişinin beğendigi biriyim aslında.
Eğitimli kültürlü biriyim , geçimsiz degilim. Egolu vs degilim sıcakkanlı bir insanım.
Ama 28 yaşındayım ve hayatımda kimse yok. Sosyal medyayı aktif kullanıyorum. 2 sene önce bir markanın reklam yüzü olmuştum kozmetikle alakalı isim veremem şu an , oldukça güzel paylaşımlar yapıyorum. Ne bir istek geliyor ne bir şey. Fake hesaba bile saçam sapan istekler geliyor , bana gelmiyor :')
Bir erkekle tanıştım flört döneminde yarıda kesti ilişkiyi bıraktı.
Ondan öncede böyle olmuştu.
Aktif biriyim gezen biriyim ama kimseyle tanışmıyorum.
Kısmetim mi kapalı diye düşünmeye başladım artık.

Güzel, iyi karakterli biriyim. Ama kimse olmuyor hayatımda. Kısmetim mi kapalı?
Cevapla