Çok beğenilen biriyim iç ve dış olarak fakat kimse benim için bir şey yapmıyor. Neden böyle?

Büyük şeyler değil ya da illa maddi değil her şekilde. Mutlu etmek için ufak şeyler bile yok. Anlayış özen bile yok. Nerde yanlış yapıyorum? Şu zamana kadar hiç çiçek almadım mesela herkese neler neler oluyor yahu

Çok beğenilen biriyim iç ve dış olarak fakat kimse benim için bir şey yapmıyor. Neden böyle?
Cevapla