Çok iyi niyetli biriyim ama kimse beni sevmiyor?

Hepinize iyi günler ve iyi bayramlar 19 yaşındayım çok iyi niyetli biriyim ama kimse beni sevmiyor özellikle de baba tarafımda ki akrabalarım kuzenlerim vs beni sevmiyorlar normalde hiç beni arayıp sormazlar onları bir ortamda görünce onlarla konuşunca beni dinlemezler yani böyle insanlar işte ben geçen yıl baba tarafımda ki akrabalarım ve kuzenlerime mesaj atardım onların halini hatırını sorardım çoğusu bana cevap vermezdi mesajlarıma görüldü atardı. Ne yapmalıyım sizce?

Çok iyi niyetli biriyim ama kimse beni sevmiyor?
Cevapla