Çevremde çok beğenilen biriyim, iyi bir statüye sahibim. Ama bana asla denk olmayan ve birine taktım. N'apacağım?

Ego olduğu için değil öyle olduğu için yazıyorum. Kimseyi de aşağılamıyorum yanlış anlaşılmasın. Ama her açıdan bana denk olmayan ve sevgili bile olmadan bir yıl boyunca flört ettiğim, sürekli kavga ettiğim birine takıntı yapmış bulunmaktayım. En son adamla iyi konuşurken saatlerce mesajıma cevap vermedi. Bu konuda tartışma çıkarınca anlayışsız birisin diyip yine cevap vermemeye başladı. Ben de onu engelledim her yerden. Ama hala içim içimi yiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. İlk defa takıntı yaptım ki mesleğim psikoloji ile ilgili. Ama kendime yararım yok. KS üyeleri biraz akıl verin lütfen!

Çevremde çok beğenilen biriyim, iyi bir statüye sahibim. Ama bana asla denk olmayan ve birine taktım. N'apacağım?
Cevapla