Boşandıktan sonra yalnızlıkla ve çocuğuma karşı suçluluk duygusuyla nasıl başa çıkabilirim?

3 yıllık evliydim. İlk yıl iyiydi sonra yavaş yavaş umursamamaya, önemsememeye, saygısızlık yapmaya başladı. Boşanmaya yanaşmadığımı görünce giderek dozu artırdı en sonunda artık küfür ediyordu.

Günün birinde dövecek kadar ileri gideceğini de anlayınca boşandım. Ama sudan çıkmış balık gibiyim. 12 yaşından beri sevgiliydik. O yaştan beri hiç yalnız kalmamıştım. Bana kötü davranmaya terslemeye başladığı zamanlar bile düzelir umudum vardı.

Şimdi boşluktayım hep yatıyorum. Çocuğa annem bakıyor keşke dünyaya getirmeseydim, başımı alıp oradan oraya gezmek, bir çantaya sığmak boşvermek istiyorum. Bu çocuk ayak bağı oldu.

Mutsuzum

Boşandıktan sonra yalnızlıkla ve çocuğuma karşı suçluluk duygusuyla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla