Bir mesaj, bir beğeni, bir “napıyorsun” her an gelebiliyor.
Ama mesele bu değil zaten. Mesele, o ilginin gerçekten sana mı ait olduğu,
yoksa sadece bir anlık boşluğun sonucu mu olduğu. Çünkü herkes ilgileniyor gibi yapabiliyor.
Ama çok az insan gerçekten tanımaya çalışıyor.
Başta yoğun olup sonra kaybolan,
sözleriyle değil, yokluklarıyla konuşan insanlar var artık. Bir kadın için sorun ilgisizlik değil aslında…
Tutarsızlık.

Bir gün seni özel hissettiren, ertesi gün yabancı gibi davranan biri en çok yoran şey oluyor. Ama doğru ilgi…İşte o huzur verir. Abartılı değil, dengeli olur. Geçici değil, kalıcıdır. O yüzden bence zor olan ilgi görmek değil,
doğru ilgiyi ayırt edebilmek.
Çünkü herkes sana gelebilir…
Ama herkes sana iyi gelmez.
Güncellemeler
3 ay
herkes sana gelebilir;
Ama herkes sana iyi gelmez….
Ama herkes sana iyi gelmez….
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer