Ilgi görmek mi daha zor, yoksa tutarsız insanlar arasından doğru ilgiyi ayırt etmek mi?

Bir mesaj, bir beğeni, bir “napıyorsun” her an gelebiliyor.
Ama mesele bu değil zaten. Mesele, o ilginin gerçekten sana mı ait olduğu,
yoksa sadece bir anlık boşluğun sonucu mu olduğu. Çünkü herkes ilgileniyor gibi yapabiliyor.
Ama çok az insan gerçekten tanımaya çalışıyor.
Başta yoğun olup sonra kaybolan,
sözleriyle değil, yokluklarıyla konuşan insanlar var artık. Bir kadın için sorun ilgisizlik değil aslında…
Tutarsızlık.

Ilgi görmek mi daha zor, yoksa tutarsız insanlar arasından doğru ilgiyi ayırt etmek mi?

Bir gün seni özel hissettiren, ertesi gün yabancı gibi davranan biri en çok yoran şey oluyor. Ama doğru ilgi…İşte o huzur verir. Abartılı değil, dengeli olur. Geçici değil, kalıcıdır. O yüzden bence zor olan ilgi görmek değil,
doğru ilgiyi ayırt edebilmek.
Çünkü herkes sana gelebilir…
Ama herkes sana iyi gelmez.

Güncellemeler
3 ay
herkes sana gelebilir;
Ama herkes sana iyi gelmez….
Ilgi görmek mi daha zor, yoksa tutarsız insanlar arasından doğru ilgiyi ayırt etmek mi?
Cevapla