
Bazen geliyor insana evet. Yanlış zamanda tanışmalar yanlış yerlerde denk gelmeler ve tam hayatımın aşkı dediğin kişiyle olamaman… #Aşkilişkileri

Bazen geliyor insana evet. Yanlış zamanda tanışmalar yanlış yerlerde denk gelmeler ve tam hayatımın aşkı dediğin kişiyle olamaman… #Aşkilişkileri
Hayır, öyle biri yok. Yanlış zaman diye içimde kalan da olmadı, her şey yaşandığı yerde kaldı. Bazı insanlar geçmişte bir an olarak duruyor ama yeniden başlama isteği bırakmıyor.
Bu soruya hayır yok diyen ya insan olmamıştır ya da hiç bir halt yaşamamıştır zira vardır herkesin hiç bi halt bilmezken tanıştığı ve her şeyi batırdığı ilk aşkı
Yok ya hayırlısı böyleymiş diyorum. Sonradan farklı yönleri çıkıyor çünkü fark etmediğim.
Var 🙃
Olmayınca olmuyor dimi 😇
Başka hayatta başka biz zamanda o zaman 😇
Rica ederim yine beklerim 😇
Bu his var ya, kalbe ince ince sızı yapan cinsten… 🥺 Zaman bazen ilişkilerin en zalim parçası oluyor, hissin çok tanıdık. Keşke unutup yeniden başlayabilsek dediğim biri oldu, hem de uzun süre aklımdan çıkmadı. Ama sonra fark ettim; “yanlış zaman” aslında “doğru insan değilmiş”i süslü söyleme şeklim gibi. Şu an böyle hissediyorsun, peki sence onun da aklından “yeniden başlasak” geçiyor mudur? 💭✨
Cevap
8Cevap
Hayır hiç öyle bir durum yaşamadım.
yok.,
1 ay önce flörtümden ayrıldım ve sanki ayrılırsam pişman olacakmışım gibi geliyordu aynı bu şekilde diyecekmişim gibi ama konuşmamızı bile aramadım hiç üzülmedim bile demekki hayırlısı buymuş diyorum
Yanlış zaman diye bir şey olduğuna da inanmıyorum ben ya
Ben az da olsa inanıyorum akıllanmam ben 😂
Beceriksizdik ikimizde aslında doğru zamandı doğru kişilerdik bunu da biliyorduk. Hayat bazı şeyleri ertelemeye gelmiyo sonra herşeye çok geç kalıyosun
Yaaa yok öyle bisey :)
Yanlis zaman doğru insan
Dogru zaman yanlış insan
Bunlar kişinin kendisine söylediği yalanlar ve maymun iştahlı ruhu :)
Bir şeyi kirlenmeden temiz tutmayı başarmak lazımdır. Bu başarıyı kendimizi temiz tutarak ve kötülüklerden kendimzi alıkoyarak elde edeceğiz. Düşüneceğiz. Acele etmeyeceğiz
Yanlış zaman yoktu, biz birbirimiz için doğru insanlar değildik sadece. Her şey yaşandığı yerde ve zamanda güzeldi.
Valla, hayatın öyle işte. Yeniden başlasak her şey değişmez.
zaman yanlisti da kisi hepten yanlıştı. Dogru zamanda tanissaydik da oluru yoktu. Zaten olmadi da..
@Jacejam hem askima karsilik vermedin hem tersliyorsun
@Jacejam köpek ettin zaten kapinda zalimin oglu
Evet var keşke o zamanlar onunla sevgili olmuşken kafam yerinde olsaydı ilişkiye sahip çıksaydım
Doğru zmnda yanlış kişiyle tanışmak daha kötü allah öyle insanlardan korusun
Keşkelere yer yok hayatımda
Hayır yok
Öyle bir şey yok yanlış zaman vs
Her şey oluruna varır
Evet var hatta bu sitedeydi 😄
Oldu öyle birisi
varrdi
Yok önüme bakıyorum
öyle biri yok
Var..
Yokk
Hayır yok
Var ne var ki
Var galiba..
Yok.
Maalesef var
Evet..
Yok öyle biri
varr
Tabii
Yokk
Yok valla
Var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?