Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

Evet oldu @Cansel3535 çok yanlış bir zamanda tanıştık. Keşke şu an tanışmış olsak olsaydık.
Hayırlısı be kardeşim 😕
Amin İnşallah cümlemiz için
Olmaz olur mu hiç ah ahh..
Yalnız değiliz desene 😊
Değilsin ortak, değilsin :)
Eyvallah kardeşim 😊
Evet, oldu
Oldu
Cevap
6Cevap
Ben İmkansız Aşklar İçin Yaratılmışım çok sık kullanıyorum bu lafı😊
Haha 😊
Keşke o güne geri dönseydik de seninle tam karşılaşırken yolumu değiştirseydim dediğim oldu
Olmadı
Olmaz mı
Olur muu 😊
Tabiiki de. Keşkee
Keskee 😊
Yok , olmadı hiç.
İlla olmuştur
Oldu..
Evet, oldu.
Oldu...
Evet ne yazık ki
Oldu evet.
Cok...
Olmadı aslında
Henüz olmadı😀
Keşkeler tükenmiyor
Oldu
Evet oldu aslında 😊
Oldu
olmaz olurmu
Çok oldu be
Ooohoo, çok oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar