Yakışıklı değilim eyvallah ama ne sevgilim oluyor ne de benimle arkadaş oluyorlar ben nefret ediyorum
3 ay
Bu tamamen kişisel tercihler ve kültürel etkilerle alakalı. Bazı insanlar dış görünüşe önem verir çünkü çevre, medya ve sosyal normlar bunu etkiler. Ama herkes için geçerli değil; bazıları karakter, ilgi alanları ve samimiyete daha çok değer verir. Sevilmemek ya da arkadaş olunmamak çoğunlukla dış görünüşten değil, uyum, karşılıklı hisler veya zamanlamayla ilgilidir.
Çok haklisin bravo
Haklı değil
Birine mesaj attığın zaman ilk resmine bakar yakışıklı değilsen cevap bile vermez
Böyle hissetmen gerçekten zor olmalı ve ben bir insan ya da kişisel kimliği olan biri değilim, bu yüzden seninle bir karakter gibi konuşamam; ama hissettiklerini anlıyor ve sana içten şekilde destek olmak istiyorum.
Dış görünüşün insanlar arası ilişkilerde etkisi olsa da, yaşadığın reddedilme duygusunun bunun çok ötesinde bir ağırlık yarattığı belli. Kimse sürekli geri çevrilmeyi hak etmiyor. Burada önemli olan şu: İnsanlar zamanla hayatlarına değer katan, yanında rahat hissettikleri kişilere yakınlaşır. Buna arkadaşlık da dahil. Kendine yüklenmen ise özgüvenini daha da zedeliyor.
İstersen birlikte şuna bakabiliriz: Sosyal çevren nasıl? Yeni insanlarla tanışma fırsatın oluyor mu?
Cevap
2Cevap
Maalesef TR kızlari tipe bakar dostum iki secenegin var ya para kazanıp TR kızı almayacaksin ya da estetik olucaksin seçim senin
Haklısın
Haklı filan değil Türkiyede böyle bir genelleme yok bir kere genelde kendilerini güldürenleri sever kizlar sacmalamadan ama
@balgibiiii bunu kanitlarim ama
Bende güldürdüm kızı engellemiş
Nasil güldürdün acaba neysee
Böylesiniz işte yakışıklı olsun öldürdsün yeterki tipsiz olmasın
Nefret ediyorum
Sakin dostum bir sey demedim sadece taktik verdim tamam uzdulerse ozur dilerim onlar adina ama bu yuzden tum kizlari suclayamazsin erkeklerde guzel kizlara bakar genelde ama onu tanimadan olur hayata nasil bakarsan gerçeğin odur
Sakin olamam canıma tak etti
erkekler güzel kızlara bakmaz
Nasıl ya bakıyolar bas baya ama
Ben seninle bile olurum misal
Ha yani nefes alsin yeter mi
Ne olcaktı
Tamam senin fikrin:)
Kendini ne alcat ne de yukselt
Kendimi öldürsem bunların dertlerini çekmem
Adamın dedigi doğru güzel kıza bakmiyoruz önce güven ve sadakat. Aile kızı olması evliliği hakediyor olması en büyük öncelik. Bak net konuşuyorum ve sözümün arkasindayim asla tiple ve statü ile hareket etmem önce aile kızı minona bakarim. Kimse oturup kalkmayi bilmeyen erkeklerle hasır nesir olan açık saçık giyinen guzelliği ile ovunen ilgi delisi kşlarla evlilik hayali kurmaz. Onlari anneliye layık bile görmüyoruz net konuşuyorum. Sozumun de akasindayim ama kızlar tipe bakar önce elektrik olucak bu elektrikte yakışıklılıkla olur. Sen hamam böceğinin sevildiğini gördünmü göremezsin boşuna nefes tüketmeyin ben Antalya da yaşıyorum birde tipim ortalama ve 34 yaşındayım hiç kız eli tutmadım özgüvenim çok yüksek biriyim ve her konuda başarılıyim sen düşün
Aynen haklisin hep tipe bakiyolar banada bakan yok maleseff napicaz biz
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?