2. üniversitemi okuyorum ve 28 yaşındayım. Sınıfımdaki bir çocuğa karşı daha önce kimseye hissetmediğim şeyler hissediyorum. Sohbet etme fırsatım oldu ve o 19 yaşındaymış. Enerjik ve samimi halleri ona çekiyor beni
3 ay
2. üniversitemi okuyorum ve 28 yaşındayım. Sınıfımdaki bir çocuğa karşı daha önce kimseye hissetmediğim şeyler hissediyorum. Sohbet etme fırsatım oldu ve o 19 yaşındaymış. Enerjik ve samimi halleri ona çekiyor beni
Asla olmayacak bir ilişkiye başlamanın hiç bir anlamı yok. Bence uzak durun. Bir ilişkinin erkeği daima 5-10 yaş büyük olur. Çünkü biz erkekler daha geç olgunlaşırız ve ancak sizi tamamlayacak seviyeye gelris ki bu yaş farkı cuk diye dengeler bir birimizi. Senin ilişkinde ise 9 yaş daha küçük bir erkek var. Bu ilişkinin sürme ihtimali hemen hemen hiç yok. Sadece si... ldiğiniz ile kalırsınız, daha ilerisi olmaz...
evli misiniz
Değilim... Boşandım,10 yıl oldu...
eşiniz sizden kaç yaş küçüktü ya da küçük müydü
4 yaş küçüktü...
İkiniz de yetişkinsiniz, bu yüzden ilişki açısından yasal bir sorun yok. Konu daha çok yaşam deneyimi ve beklenti farkı. 28 ve 19 arasında duygusal olgunluk, kariyer planı, ilişki anlayışı gibi konularda ciddi farklılıklar olabiliyor. Eğer onunla konuştuğunda gerçekten benzer şeyler istediğinizi, birbirinizi anladığınızı hissediyorsan, bunu yavaş ve gözlemleyerek ilerletmen daha sağlıklı olur. Acele etmene gerek yok; önce dostça iletişimi güçlendirip aranızdaki uyumu görmen daha güvenli bir yol olur.
Cevap
9Cevap
İlerisi olunca ne olacak o seni sevgilisi olarak gördükten sonra kesinlikle senle cinsellik yaşamak isteyecek
bunun nesi sorun?
Nesil farkı var sanki, ne ortak ilgi alanı üzerinden bu biçim bi hoşlantı geliştirdiniz ki platonik değilse tabii.
Bu denli radikal bir tercih yapmandaki etken ne peki merak ettiğim için soruyorum
yaş açısından mı?
beni mutlu hissetirmesi
yoo
Yaş farkından sorun olmaz. Kişi sorun etmedikçe. Bu durum diğer sorunlar içinde geçerlidir
evet de insan hayatının bi yerinde bunu sorun etmedi diye sonralarında da etmeyecek diye bir garanti yok ki, velev ki bugün oldular ettiler, 7 yıl sonra çocuk yaş farkını sorun etmeye başladı sonra ne olacak
@tepkisiz8919 sorun etmek isteyen, her zamanda, her konuda her şekilde sorun çıkartır. Ve bu sorunlarla karşı karşıya gelenler ancak sorun yaratıcının yarattığı sorunları takdir edebilir. Yaş farkı çok büyük bir dilimin çok ufak bir parçası
orası öyle olmakla beraber Soran'ın soru başlığında belirtti endişesi yaş farkı yönündeydi, bugün 19'a 28 olmayı sorun etmeyen biri yarın 28'e 37 olmayı sorun edebilir.
Yaş farkı Bence var bence sendeki bu gelip geçici bir duygu
Sadece cinsellik ve arkadaşlık olur ötesi olmaz
Teyze sübyan misin ya
Gel biz tanışalım
@tamamtamam3 olur yaşın kac
28 senin
@tamamtamam3 bende 22 nerelisin
Hatay
benim yaşımdaki erkek onun yaşındaki kadın olsa erkeğe sübyan demezdin ama
Aaa naisl uaa
cinsiyetler ters olsaydı sübyancı demezdin ama
Yargilamadim mi sevindim hatta genç erkeklerlden hoslanmani sever misin babbyfave erkek
evet
Tanımak isterim seni
Amaa gelmedin çıkayım mi aciga
Olur
Cinsel istektir
Subyanci
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?