18 yaşında bir çocuk benden hoşlanıyor bense 20 yaşındayım aynı sınıftayız üni1'iz ama şöyle ki çocuk çok ergen?

Karşılık vermiyorum diye sureklid depresif takılıyor dersleri dinlemiyor hep üzgün. Sizce ne yapmalıyım? Yani yaşından dolayı mi böyle anlayamıyorum? Bı akıl verin? Bende ozguvensizin tekiyim istesem dahi olmaz bu iş

18 yaşında bir çocuk benden hoşlanıyor bense 20 yaşındayım aynı sınıftayız üni1'iz ama şöyle ki çocuk çok ergen?
Cevapla