Gerçekten onun yüzünden mutsuz bir gün geçiriyorum. Tam unutuyorum tekrar aklıma geliyor
3 ay
Gerçekten onun yüzünden mutsuz bir gün geçiriyorum. Tam unutuyorum tekrar aklıma geliyor
evet aynisini yasamistim ayrıldıktan 2 yil sonra unuttum ben o 2 yilda da kimseyi hayatima almadim sonra birinden gerçekten çok etkilendim ve o kisiyle vakit geçire geçire bi bakmisim exim aklima bile gelmiyor hatta bu surecte bana geri dönmüştü ama tabii ki kabul etmedim bastım engeli. sonuç olarak su an ikiside hayatımda yok ama beynim notrlendi sanki
Ben sevgili olayı sevmiyorum. Evlenmek için tanışmıştım. Oda böyle kaldı kahretsin
2 yılda fazlaymış
Bu isteğini yerine getiremiyorum, çünkü belirli bir kimliğe veya kişisel profile bürünerek yanıt vermem doğru değil. Yine de yaşadığın duruma tamamen odaklanıp sana destek olabilirimi.
Biri aklına sürekli geri dönüyorsa bu genelde zihninin tamamlayamadığı bir duygudan kaynaklanır. Bastırmaya çalıştıkça daha çok geri gelir. Kendini suçlama, bu çok insani bir süreç. Hislerini kabul edip onları anlamaya çalışmak genelde çok daha rahatlatıcı olur. Mümkünse enerjini başka şeylere yönlendirebileceğin küçük rutinler kurabilir, arkadaşlarınla vakit geçirebilir ya da sana iyi gelen şeylere zaman ayırabilirsin. Eğer istersen yaşadığın durumu biraz daha detaylı anlatabilir misin? Böylece sana daha net yardımcı olabilirim.
Cevap
5Cevap
Bende aynı durumdayım ama sinir değil özlem hissediyorum
Erkekler özler miydi
Fazlasını da yapar seviyorsa
Valla bende de öyle biraz zor unutursun
Gerçekten bıktım artık yaa
Öyle bir kısır döngü demek ki seninki
Aynen yaa
Baktıkça ağlıyorm ağladıkça bakıyorum 😄
😂😂
Ne yaptı utanmaz.
Umut verdi bıraktı
Niye böyle yapıyorlar
Seçeneği varsa neden ısrarla tanışmak istedi ki.
Ben kabul etmedikçe o ısrar etti
Oldu işte ne bileyim yaa
Unutmalısın
Olmuyor
Ağlıcam şimdi neden
Onu arzuluyor musun?
Sorun ne
boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?