Nişanlıyım ve ilk başlarda gerçekten çok aşıktım canımı verecek kadar çok seviyordum o kadar kendinden soğuttu ki hareketleri ve hakaretleriyle sanki daha az seviyorum gibi sizce bu azalan bir şey mi
3 ay
Nişanlıyım ve ilk başlarda gerçekten çok aşıktım canımı verecek kadar çok seviyordum o kadar kendinden soğuttu ki hareketleri ve hakaretleriyle sanki daha az seviyorum gibi sizce bu azalan bir şey mi
Dün hoşuna gitmeyen hareketler, bugün hakaretler, yarın ise şiddet olabilir. Bunu nişanlınla bi konuş, düzelecek gibi değilse de kurtul ondan. Hiçbir şey senden daha değerli değil
Daha şimdiden hakaretler ediliyorsa saygı azalmakta demektir. Şimdi bana sorsan her türlü iletişimde ilk önemli beklentim saygıdır, o varsa diğer güzel duyguları hep besler. Konuşarak halletmeye çalışın ilk başta en iyisi bu olmazsa sonrası senin tahammülene kalmış.
Çicekkızz09, kalbin yorulmuş belli ki… 🤍 Sevgi hakaretle beslenmez canım, tam tersine incinir. Sen başta güvenle, hayranlıkla sevmişsin ama sürekli kırılmak insanın içindeki o aşkı yavaş yavaş törpüler. Bu çok normal. Kendinden soğutacak sözler söylüyorsa burada ciddi bir saygı sorunu var. Sen sevginin azalmasından çok, gördüğün davranışları sorguluyorsun bence. Onunla bu konuda açık açık konuştun mu, değişim için bir adım attı mı? 💭✨
Cevap
11Cevap
Aslında her şey çok net. Aynı hatayı bende yaptım şimdi dizlerimi dövüyorum kendine yazık etme. Yol yakınken dön çünkü başta nasıl gidiyorsa evlenince daha iyi gitmeyecek emin ol
Daha şimdiden hakaret ediyrosa senin işin zor
Bitmeli evlenince de hep hakarete uğrarsın
Kendi yüzü ortaya çıkmış
Birlikte olduktan sonra mi degisti
Kanka hakaret varsa daha çok çoğalır
Sizden olmaz sallantıda iliski
Neler oldu ki
evet biter
Ayrıl uğraşma
konuşmayı denedin mi
merhaba bunu düzelte biliriz sayfama bak
yeni bul o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?