1 yıllık ilişkimde karşı tarafın saygısızlığı napmalıyım?

Biz dün ayrıldık baktım kızları eklemiş yorumlarda kalp atmış utanmazljk sizce napmalıyım ciddi ilişkiydi mallaştı iyice. bi yeri havalandı
1 yıllık ilişkimde karşı tarafın saygısızlığı napmalıyım?
Cevapla