Sevgilim evlilik ve gelecek planlarında beni yok sayıyor, sizce bu ilişki normal mi?

Sevgilimle 2 senedir işyerlerimiz ortak iş yapıyor. Biz sevgili olalı 4 ay oldu. Geleceğe yönelik planlarının, hayallerinin arasında yokmuşum gibi davranıyor. Mesela bir şey konuşuyoruz ben ileride şöyle yaparız diyorum o bakarız diyor. Bugün ikimizin de yoğun bir günüydü. 10 dk konuştuk sadece. Ben de senin alanında uzmanlaşmak istiyorum dedim. Valla ben bu işe 8 yılımı verdim şu hâle gelebilmek için dedi. Yazılımcı bu arada. Ben de 8 yılımı veririm 33 yaşımda şu an senin olduğun gibi olurum ne olacak dedim. 33'ten sonra emeklilik yaklaşıyor zaten ya dedi. Ben de 33'te nasıl emekli olacağım da dedim. O da valla benim hedefim o, 30 yaşımdan sonra çalışmayı düşünmüyorum gezeceğim, farklı ülkeleri gezmek istiyorum, sen çalış dedi. Evlilik lafı geçince konuyu değiştirir, suratı asılır böyle birisi, kırıldım ya
Sevgilim evlilik ve gelecek planlarında beni yok sayıyor, sizce bu ilişki normal mi?
Cevapla