Bazen bir insandan vazgeçmek zor ama zamanla alışıyorsun. Asıl zor olan beklemediğin bir anda gelen anılar oluyor. Bir şarkı, bir sokak, bir koku… Bir anda her şey gözünün önüne geliyor. Sanki insanı değil de yaşananları özlüyorsun. Sizce hangisi daha zor; o kişiden vazgeçmek mi yoksa anıları unutmaya çalışmak mı?
Kendi adıma konuşmak gerekirse Anıları unutmak daha zor. Çünkü eğer o kişiden vazgeçtiysem bir şeyleri göremediğim, hissedemediğim için bitirmişimdir. Ama onunla yaşadığın onca güzel şeyleri bir anda silmeye çalışmak, fotoğrafları, videoları, mesajları, sesleri, onunla yürüdüğün sokaklardan geçerken bir çok anını hatırlıyor olmak bir insanı Duraksatıp, Düşündürüyor. Ama zaman her şeyin ilacı. Bunda da vardır bir Hayır demek lazım. Allah herkesin gönlüne göre Hayırlısını Nasip Etsin. İnşaAllah Amin.
Bir insandan vazgeçmek genelde daha zor hissedilir çünkü kişi halahayattadır ve ihtimal duygusu devam eder. Anıları unutmak ise çoğu zaman imkansızdır zamanla sadece etkisi azalır. İnsan çoğu zaman kişiden değil, onunla kurduğu hayal ve anılardan vazgeçmekte zorlanır.
Şimdi aslında kendim için konuşursam bu halim neden ayrıldığıma veya vazgeçtiğime bağlı. Eğer bir hata sonucu olmuşsa anılar bile canımı yakmaz. Ama mecburi bir olaysa aldığın nefes bile can yakıyor
İnsandan vazgeçmek daha zor. Anılar, insandan vazgeçtikten sonra çok fazla hatırlatmaz, çünkü unuttuğun insanla beraber anıları da hiçe sayarsın, önemli olan vezgeçmeyi bilmek.
Bence en zoru anılarla savaşmak… 💔 Çünkü insandan fiziksel olarak uzaklaşıyorsun ama anılar beyninde gizli bir klasör gibi duruyor. Bir şarkı çalıyor, bir koku geliyor, bam… hepsi geri dönüyor 🎶🌫️ İnsan bazen kişiyi değil, o hissettiği “o halini” özlüyor aslında.
Ama şunu bil, zamanla o anılar can yakmak yerine sadece hatıra oluyor 🤍 Sen şu an daha çok neyi özlüyorsun, onu mu yoksa onunla hissettiğin kendini mi? ✨
Anıları unutamam sanırım çünkü keyifle eğlenirken onun sevdiği birşeyi gördüğümde içimden ‘o bunu severdi’ diye geçiriyorum gülüşüm soluyor durgunlaşıyorum, yaşadım.
İkisi de zor. İnsanlar kendi kendilerine hayatı zorlaştırıyor. Normal insanlarla iletişim kurmak bile karmaşıkken aşk ve sevgi olayları tamamen çok bilinmeyenli denklem
Yaşadığın anıları unutmak daha zor , bir insandan vazgecersin en sonunda alışırsın ama anılar öyle değil dolu dolu yaşadığın güzel anlar , kötü anlar.. unutulamaz bunlar
Anılarını unutamadım kişiyi seviyorum demektir ben öyle kolay vazgeçen biri de değilim o yüzden zor soru evet 😅 bir dahakine çalıştığım yerden sor lütfen dkdkd