Bir insandan vazgeçmek mi daha zor, yoksa onunla yaşadığın anıları unutması mı daha zor?

Bazen bir insandan vazgeçmek zor ama zamanla alışıyorsun. Asıl zor olan beklemediğin bir anda gelen anılar oluyor. Bir şarkı, bir sokak, bir koku… Bir anda her şey gözünün önüne geliyor. Sanki insanı değil de yaşananları özlüyorsun. Sizce hangisi daha zor; o kişiden vazgeçmek mi yoksa anıları unutmaya çalışmak mı?

#Aşkilişkileri
Bir insandan vazgeçmek mi daha zor, yoksa onunla yaşadığın anıları unutması mı daha zor?
Bir insandan vazgeçmek mi daha zor, yoksa onunla yaşadığın anıları unutması mı daha zor?
Cevapla