Kim bakim o, ikizler mi? Unuttum Dur bakayım ne o, akrep mi? Heh, tabii ki..
Ben? Her şeyi unuttum. 1-2 tanesi hariç diğerlerinin ismini bile bilmem. ismini bildiklerimin soyadını numarasını yüzünü bile unuttum. Gamsız ve törpülenmiş bir yengeç oldum ben.. 3-4 sene önce böyle değildim. :D
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Biz buna kendine değer vermeye başlamak ve geçmişe takılı kalmamak diyoruz bay yengeç. Doğru yoldasınız. 👍😅
Birinin hayatından çıkarsam o benim için ölüdür. Kendi hayatım, bana doğru erkek olarak gelecek insanın hayatı kıymetli olduğu için, ben kartal olduğum için;ölülerin leşini yiyen akbaba olmadığım için, savaş jeti hızıyla her anlamda arınırım, temizlenirim, zihnen, kalben, bedenen, her anlamda!! Kendime inancım tam, aslan burcu olarak!! 🍀🍀
Unutmak or unutulmak ikisi de etkileşim içinde olan insanların karakter, samimiyet, zaman ve standartlara göre değerlendirilir. Bazı insanlar 1 günlük tanıdığı birini unutamaz. Bazı insanlar vardır 10 yıldır taniyiyip kendisini saniyeler içinde unutturabilir.
"Beni unutamayacaksin" kategorisindeyim gerçekten de öyle hissediyorum üzüp hayatimdan giden yine geri geliyor.. Artık pişmanlık mı yoksa az üzdüm biraz daha üzeyim diye mi Allah bilir 😀
Bir yay olarak unutulmam zordur denmiş. Tabi efendim doğrudur. Lakin kolpanın değindiği gibi: Hiçbir nefes bile içimizde kalmıyor inan. Unutulur her şehir unutulur her insan🌹
Akrebim ve dün ne yaptığımı bırak 1 saat önce ne yaptığımı unuturum degilki başka şeyleri unutmiyim 😂 Ama insanları değilde bana yapılan şeyleri unutmam