Şöyle az dertleşme köşesi yapalım 😄 Hangisi daha ağır bir yük senin için?


özlemek ateşi yüreğe düşünce erkeni geçi olmuyor ki hep uykusuz kalıyor insan
öyle güzel ki özlemek acısada insan yinede özlemek istiyor saatin zamanın mekanın hiç önemi yok
ben böyle şeylere dayanamıyorum ya çok duygusalim o yuzden oyle bir his gelince atlatmaya çalışıyorum
Soyleyememek zor be kardesm o dahada yoruyor adamı
kesinlikle kardeşim söyleyememek ağır bir yük oluyor
Cevap
3Cevap
Özlediğine söyleyememek
söyleyememek ağır bir yük oluyor
Söyleyememek daha zor olsa gerek
Çünkü özlemek kolay özledim diyememek zor değil mi
Ben böyle zamanlarda kendime anlatıyorum özlediğimi 😄
yok ya dur başımı yaktırma şimdi yok özlediğim falan kimseyi eskilerden bahsettim 😀
şş aramızda aramızda tamam onu şey yapıcez bir ara 😀 o eskiler zaten ne işe yararlar
gerçi benimde mazi biraz şey ama çaktırma 😅
bir dakika burada kınanan benmi oluyorum 😀
ahah sen var ya sen.. hemen de sıyrılı verdi işin içinden zaten biz hiç eskilerden falan konuşmadık demi hiç yani aa kim diyor onu Miranur taş mı atmış yalaan 😀
Söyleyememek en b*ktan duygudur
Özlediğine söyleyememek
Söylemek
söylemek mi daha zor
özlediğin de özledim dediğinde genelde ne oluyor
sen özledim demek yerine canına okuyanlardanmısın 😄
Söyleyememek
İkiside kolaydır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar