Birini unutmak mı daha zor, yoksa onsuz yaşamaya alışmak mı?

Ne manidar bir gün bugün. Haberin yok ki dünden. Elimde eski bir takvim yaprağı. Senesi "sen". Sarı bir gül kalıyor hevesimden. Bir parça hatıra bırak, git nefesinden. Sen akşam serinliğini anlamazsın..

Birini unutmak mı daha zor, yoksa onsuz yaşamaya alışmak mı?
Birini unutmak mı daha zor, yoksa onsuz yaşamaya alışmak mı?
Cevapla