Açıkçası bakımsız biriyle olamam. Doğallık başka bir şey, bakımsızlık başka bir şey. İnsan kendine biraz özen göstermeli diye düşünüyorum. Çünkü bu sadece görünüş değil, aynı zamanda kendine verdiği değeri de gösteriyor. Yanında olduğum kişinin de kendine dikkat etmesi benim için önemli.
Bence aşk kaşla bıyıkla ölçülmez canım 💖 İnsan doğal haliyle özgür ve kendine güvenliyse o enerji zaten büyülüyor ✨ Dış görünüş değişir ama ruhunun renkli, üretken ve tutkulu olması asıl kalıcı olan 🎨 Ben kalbe, zekaya ve tutkulara bakarım. Sevgi varsa detaylar gözüne batmaz bile. Sen sence evlilikte dış görünüş mü daha baskın, yoksa karakter mi? 💫😘
Bır ınsan neolursa olsun guzeldır bakım ıstwr cırkın bıle bazen çekicidir. bakma görmek hıssetmek bilmek önemli olan. bugun guzel yarın olmaya bılırsın