Ben istemezdim kıskancım iyice paranoyak olurdum😏 Zaten ben de güzel olmadığım için yanıma denk olan biri olsun yeterli😂
Siz öyle birini ister miydiniz?
Siz öyle birini ister miydiniz?
Hayır. En basitinden bugün yaşadığımız bir olay kızlarla çocukları karşılarken bir tane öğrencimiz geldi babası çok yakışıklıydı sonra kıza sorduk baban mı abin mi o kim diye çünkü babası olduğunu bilmiyorduk kız da babam dedi bir iç çektik adam o kadar yakışıklıydı ki.. Arkadaşım dedi ki öyle kocam olucak dışarı çıkartmam biz bile yürücektik adama abisi falan olsaydı 😂
Bir uzvu David Beckham a benzemediği sürece sevgili olmuyorum
Güzellik bir işe yaramıyor çok güzellerine sahip oldum zamanında dünya güzellerine ama karaktersiz iğrençler egolular şımarıklar sevgili olmaya bile değmez sahip olmadığınız için çekici geliyor ama sahip olduğunuzda itici gelecekler inan Allah öylelerine tip veriyor ama bir yerden alıyor orta düzey tipli birini bulup karakteriyle tamamlamak daha iyi <3
Sevdiğim için güzeldir, güzel olduğu için sevmem. (Prim. exe)
Cevap
35Cevap
Sadece bana göre değil tanıdıklarım veya tanımadıklarıma göre de yakışıklı bir sevgilim var ve öyle birisiyle olduğum içinde mutluyum paranoyakta olmuyorum yani..
bence herkesin ömründe bir defa bile olsa ultra yakışıklı/güzel bir sevgilisi olması gerekiyor :D doğuştan gelen haklara eklenmeli bence :D
Aşırıya gerek yok ben beğeneym yeter başkaları da göz diksin istemem kıskançlıktan geberirim katil falan olurum.
Ya bunlar hiç bı anlam ifade etmiyor ki yani nekadar güzel olursa olsun ahlaki güzel olmayınca neye yarar
Ahlaki guzel ve dini tam olan olsun
Yani bunlar olmazsa olmaz
Eskilerde şöyle bir söz vardır, bir esnafı asık surat bir şöförü aşırı sürat bir yiğidi süslü avrat yıkarmış diye bu yüzden benim cevabım olumsuz. Ama çokta yüzüne bakılmayacak biri olmasın elbette.
Sevdikten sonra fark etmez nasıl olduğu
*Gecen bol olsun.*
Benim sevgilim herkese çirkin olsada bana yakışıklıdır o yüzden herhalükarda kıskanırım.
fark etmez ama benim sevgilim dünya yakışıklısıı 🙈🙉🙊
Karizmatik ve çekici olsun isterim. Ama en önemlisi zekii olması..
Evet sende istiyorsan biliyorsun beni nerde bulacağını
Aşırı güzel istemem, bana göre güzel olsun yeterli 👍👍
İstemezdim. Aşırı olan herşey zararlodır. Bana zarar verirdi. Benim gibi olsun. Bende yakışoklı sayılırım canım.;)
Bana güzel olsun yeter... herkese hitap etmesine gerek yok...
Isterim tabiki
Birde teşhirci bir sevgilim varsa ohh ❤😍😘😍❤🤠
Çok güzel olsun isterdim kıskancım ama hergün yüzüne bakıcaz gülüşü insanın içini ısıtmalı 😂
Hmm anladım seni. Sıcacık olsun, anlayışlı olsun, o da beni sevip istesin... ☺
bence uyan olmalı çok güzel ve yakışıklılık yerine tabi işin içinde ksıkanclıkta var yok değil :=))
Çok güzel olması sıkıntı birde açık ve dar giyiyorsa dış gözler sürekli rahatsız eder yani orta hoşluk güzellik kafi...
Sevdiğim dünyanın en güzelidir zaten.
cok güzel olsun istemem, sokakta adam gibi yürüyemeyiz sonra
Yakışıklısıyla da çirkiniyle de ortalama tiplisiyle de ilgilenmiyorum.
Zaten o benim gözümde dünyanın en yakışıklı insanı olacak Çok yakışıklı olmasa da olur
Orta halli olsun ki zaten seviyosam en yakisikli odur
Ben yakisikliyim oda guzel olsun boyu ben kadar olmasn ama 178 180 olsun tamamdir 😀
Ben istemem istemem dedim sevgilim çok yakışıklı şu an kıskançlıkla geçiyor her günüm ama belli etmiyorum
%70 herkes tarafindan cok begenilen kizlarla ciktim zaten.. Gel gorki degisen hicbisey olmadi :)
Çok güzel olsun istemem
Ben çirkin seviyorum 😂😂
Nazan öncel e katılıyorum.
Hiç almayayım canım ya yılan sevmiyorum.
yok o zaman kıskançlıktan ölürüm
isterdim ama içi kötü olcaksa luzumu yok
Çok güzel olmasın ya, rekabet ortamına gerek yok.
İstemem diyen yoktur varsa inanma
Ben begeneyim yeter herkesin begenmesine gerek yok
Ama hakkım isterim tabisi
Aynen ne kadar cirkin o kadar iyi valla
seviyorsam benim için güzeldir
Fazla güzel olsun istemem
hayır..
aşırı güzel olması beni mutsuz eder..
İsterim tabiki niye istemeyeyim ki
Güzel olmasını isterim tabi
İsterdim beni sevsin ama
oluyosa olsun niye istemiyim :D
Hayır benim gibi bir şey olsun
İsterdim, başa çıkabilirim
yok benim olsun diyorum benn
Kızların bana bakmamasının sebebide buymuş
Isterim
Yok ya hiç gerek yok
Fena olmaz ✩
Ne çirkin ne güzel ikisinin ortası olsun
İstemem.
Farketmez.
Gonuller bir olsun canım
Hayır kıskancım.
istemezdim sanırım
Ben isterim 😁
istemem
Hayır
İstemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar