Ben şahsen böyleyim kollarımı bacaklarımı ve kaşımı hayatta almam beni beğenen böyle begensin zaten aska da inancım yok herkes yapay olmuş.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBu yazdıklarınız çok yazmam lazım, ama acaba anlatabilirmiyim ne demek istediğimi tüm mesele burada, siz bu yazdıklarınıza bakarak berbere gidip saçlarınıza kestirmeyin, nasıl olsa o da bir kıl değilmi bırakın uzasın kesmeyin soran oldumu ben böyleyim bu naturel halimi seviyorum deyin, nasıl? bence saçlarınızda bundan sonra kestirmeyin, hatta hatta burun kıllarınızı kulak kıllarınızı bırakın doğal haline, ne diye kesiyorsunuz hatta etek traşıda olmayın orman gibi olsunlar koltuk altı tüyleride unutmayım, naturel hanım, ya ne iğrenç insanın etek traşı koltuk altı burun kılları kulak kıllarıyla kol bacak, insanın koltuk altı traşı uzadımı birazda terleme gör nasılda kokuyor aman allah ım, insan bayılacak gibi oluyor etek traşıda olmadımı sidiği insanın bütün kıllara yayılır güzelimi peki, ya da burun kılları dışarıdan gözüksün birde fön çekin ııhh iğrenç, ya da kulak kılları uzasın küpeye model yapın vöğğğ, insan bir defa kendisi için bu temizliği ister bırakın başkalarını, size birşey söyleyeyim acaba terkmi edildinizde böyle yapıyorsunuz, aslında yazacağım çok var ama acaba anlatabilirmiyim diye içimden geçiriyorum, yoksa ne kadar yazsamda boşa gidecek sanki, size iyi günler naturel kıllı hanım, bu yazdıklarıma kızmayın biraz düşünün ne demek istediğimi anlarsınız.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılKaşlar, çok anormal olmadıktan sonra problem değil. Alınmayabilir...
Özellikle kadınlar için, vücundaki tüylerin alınması gerekiyor ve zorunlu olduğunu da düşünüyorum...
Allah vergisi diyerek kesilmemesi yanlış...
Özellikle de vücudun belli bölgelerinde uzaması devamlılık arzeden yerler var. Onların sürekli alınması gerekiyor...
Bir de işin estetik tarafı var...
Kâinatta bile herşey ayrı bir estetik ve güzelliklerle mevcut. Kemal derecesinde mükemmel bir yaratılış hakim...
İnsan da, güzele meyleder, güzeli sever, güzele aşıktır...
Çirkinlikleri, düzensizlikleri, karışıklıkları reddeder...
Ben şahsen fiziki olarak değerlendirdiğim de; zarif, bakımlı, temiz, giyinmesini bilen bir kızı tercih eder ve öylesi bir kıza aşık olurdum...00 Yorumla
+1 yılAşık olmak elinde olan bir şey değil ki olabilir insan kolunda ki bacağında ki tüylere bakmaz ki. He temizlik konusu ayrı bir durum bir de kendisini nasıl hissettiği...
00 Yorumla
+1 yılEğer böyle bir ünün varsa hiç uğraşma
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
21
Cevap
146Cevap
+1 yılO değil sen sokaktaki elbisesi yırtık bakım yapmayan duş almayan temizlenmeyen birini beğenir misin? Kendine bakmayan insandan gerçek ruhsal sıkıntı yoksa eğer ya da ağır şeyler yaşamışsa eğer kendine bakmayan da az olsa fazla bir beklentimde olmaz.
12 Yorumla
Soran+1 yılDemek ki sen dış görünüş meraklısın bu kadar basit.
- +1 yıl
Hayır eğer bir insan kendine bakmıyorsa o insan evde çok pasaklı olabilir. Ama yalanda değil dış gorunusede bakıyorum ama hareketlerede ama her şey dış görünüş değil. O gün çok güzel bir kız beğendim tip olarak çok güzeldi onunda bana ilgisi varmış araba ile giderken baktım sokak ortasında bağdaş kurup yere oturmuş dedim ki bu kızın akıl yaşı 13 bile değil bunla hayat geçmez habuysa kız 28 yaşında umarım detaylıca tam manası ile herşeyin tıp olmadığını anlamışsındır
Valla aşka inancın olsaydı beni seven böyle de sever derdin ama aşka da inanamıyorsan bunu hiç arama. İnsan diğer türlü ya tipe bakar ya paraya ya da inancına falan. Kısacası mantık evliliği gibi olur. Adam da evleniyorum madem orasını burasını alanla evleneyim der. Bence aşk ara 😂
20 Yorumlaİnsan kendi rahatligi icin temiz olmak bakimli olnak ister bi erkek icin degil kaldiki sevdigin adam olunca bi gun, seni boyle gormesini istemeyeceksindir inan bana.
71 YorumlaOlmazdım kız dediğin her zaman güzel bakımlı olmalı
Bakımsız kız kız değildir zaten
erkeklerin çoğu bakımsızdır erkek misin? :D
Bakımsız olmayı tercih edenlerde çok tabi
Ama genelde erkekler tercih eder
Ama bakımsız olmayı tercih etmem
Resimde nasıl tertemiz yakışlı görünüyorsam
Bütün vücudum öyle bakımlıdır
Asla kıl tüy seven biri değilim sakal bıyıkta sevmem
Kızlar pürüzsüz yumuşak yüzümde bedenimde ellerini keyifle gezdirsin :D00 Yorumla
+1 yılAşk anlıktır, daha çok tutku ile yürür. bir saat de sürebilir bir ömür de bende.
Dolayısıyla o sırada benim ne kadar yoldan çıktığıma ve karşı tarafın ne kadar tahrik ettiğine bağlı bu durum.
Ama göz zevkim sadece "bazı" yerlerdeki tüylere onay veriyor.00 Yorumla
+1 yılKedi ulaşamadığı ciğere murdar dermiş, aşka inancın olmadığından değil, sahip olamayacağını bildiğin için böylesin. Evlenmeyeceğim ayaklarını geç, Allah aşkına senin gibi pis birini kim ne yapsın, bizim halı saha maçına adam gelmezse seni yazarım listeye ben. Midem bulandı gene yemin ederim
00 Yorumla
+1 yılSaygı duyarım ama ben tamamen pürüzsüz vücuttan yanayım 😀 kendimi rahat hissedemezdim tüylerden kurtulmasaydjm, erkek olsam yine öyle bir kadın istemezdim sanırım gözüme hitap etmez
60 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevdiğim kız oldu kapalıydı kaşını almamış, kolunda kıl gördüm görüntülü de ama hiç sorun değil bu sonuçta insansın yapısında var kıl ama bacak ve özel bölge temiz olmalı. Sevmeme engel değil kol kaş kılı
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılMakyajsız doğal eş isterim küçük bakım yapsa kâfi zaten
Soran+1 yılValla herkes aşk var sanıyor ama yok aşk falan herkes yapma
Cevap sahibi+1 yılHerkes sevemiyor ki güzellik derdindeler
Cevap sahibi+1 yılSeni merak ettim biraz aslında 🤭
Bence bunun kendini beğendirmek ile bir alakası yok bu tamamen kişisel bakım kendi kişisel bakımını yapmıyorsan bu senin sorunun ve kimse seni beğenecek ya da sen kendini beğendirmek zorundasın diye de bir kaide yok biraz relax
31 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın bnce de ve her hatun öyle kaymak gibi olmuyor bu arada ne hallerde olanlar var
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBahsettikleri tüy mü kıl mı
Kıl ise 🤮🤮🤮
Tüy ise sorun yok
Kaşlarda duruma göre değişir
Bir konuda haklısın, aşka inancın yok.
Çıkmaya başlayıp birbirine aşkım diyenler
Aş kelimesinin anlamını yerin dibine sokanlar sayesinde böyle olmuştur
O konuda fikrin sabit kalsın
Diğerlerini değiştirebilirsin10 YorumlaOrman değilseniz okey ama ormansanız hiç doğayı koruyalım kafalarına gireceklerini sanmıyorum, ki zaten doğru olanda bu. Temizlik imandandır.
63 Yorumla
+1 yılBu daha çok temiz olmakla alakalı bence. Sırf kız değil erkekte aynı şekilde almalı
61 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 359 cevap paylaştı. Böyle sevsin triplerinizde kafa açıyor başkası için değil kendin için yap ilk başta iğrenç bir durum
131 Yorumla
+1 yılÖzellikle kașlarıma çok takıntım var o yüzden alıyorum. Ama kaşlarını almadığın da kötü durmuyorsa bazılarında belli bile olmuyor çünkü alma yani ne gerek var, istediğin gibi yaşamakta özgürsün.
20 Yorumlabacaklar ve kollar kesinlikle alınması gereken bölgeler. İlişki düşünmüyorsan bile kendine saygın olsun.
211 Yorumla
Soran+1 yılBen kendimi böyle seviyorum belki?
- +1 yıl
Sen alıyor musunda kıza laf ediyorsun birader?
Soran+1 yılAlmıyorum ve de almayacam dünyayı böyle belirlediğini sanan sırf kızlar tek düze hep ağda yapan canımı yakan kızlardan değilim ben asla da almayacam istersem ölene kadar beni kimse sevmesin yine de almayacam dünyanın belirlediiği herkesi dikte etmeye çalışan görüşe asla uymayacam ben kendimi böyle seviyorum ve böyle kalacağım...
- +1 yıl
Kardesim insanın kendi tercihi burda balta girmemis orman olanlar kızın kaşına falan atıyor gel de delirme saka gibisiniz kız alsa ne olur almasa ne olur derdi sizi mi gerdi
- +1 yıl
Alanla evlenirsin kardesim
- +1 yıl
Biraz terbiyeli olun
+1 yılgerçekten mi şaka mısın ya... ben olmazdım bakımlı olmalı ne ögle igrenirim ben
54 Yorumla- +1 yıl
.
Bunu diyen insan kendi bedeninden utanıyordur.
. - +1 yıl
@experienced16 hayır utanmıyorum bakımlı olmalı bence
- +1 yıl
Herkes sizin gibi düşünüp hareket edemezki.
Onlarda kendilerine doğru geleni yapıyorlar.
tuhh killi kilimi geziyin allah seni bildiyi gibi yapsin midem bulandi sorudan asla vajinal bolge temiz olmali traşli koltuj altlari trasli olmali bacaklarda ve bedenede kil olmamamali boyle kiz istiyom bal gibi kaymak gibi olsun.
00 YorumlaHayır olmam.. saçma bir düşünce bence çünkü o zaman saç sakal asla traş olmayalım biz de, bu bakım ile kendine saygı duymanla da alakalı bir durum erkekler için almak değil konu sadece.
10 Yorumla
+1 yılSanırım kaşlarını almayan bi kızla birlikte olmak istemem. Ben bi erkek olarak kaşlarım düzgün olması ve göze güzel hitap etmesi için alırım. Karşımdaki kişininde aynı olmasını isterim. Kol kılları ince ve çok dikkat çekmiyosa olabilir de bacak kılları tiksindirir. Bu arada kız arkadaşım kapalı bacak bacak üstüne attığında kıl görüyorum. Bunu ona söylemeyede çekiniyorum. Sizce ileride değişir mi ağda yapar mı?
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 439 cevap paylaştı.
+1 yılBazı yerlerdeki kıllar neyse de, bacaklar da, popunda, karın ve göğüs bölgesinde ve bıyık gibi kıllar kesinlikle alınmalı kukusu kıllı olabilir onda sorun yok ama o da şekilli olursa
10 Yorumla
+1 yılKol kaş neyse de. Bacak almadan Bilemiyorum. Bide koltuk altı alınmalı. Kol da da çok varsa
40 Yorumla
+1 yılSen kendin için değilde karşı cins için bakım yapıyorsun sanırım
23 Yorumla- +1 yıl
niye hiçbişey yazmıyosun feyza
Soran+1 yılYo asla kendimi böyle beğeniyorum
+1 yılVapur da martı yerine kendisinin yüzüne simit atmak istemem, karıştırarak.. Olmam sanıyorum.
27 Yorumla- +1 yıl
@Frankie34 Hadi canım, ciddi misin?
Soran+1 yılSaçma. Doğal olmak varken neden yapay merakı
Soran+1 yılBana uyar
- +1 yıl
Saçma olup olmadığına ben karar veririm. Seninle aynı fikirde olsaydım, destekleyici bir yorum görürdün sanıyorum. 🤔
+1 yılBen bacak, vücut ve kol kıllarımı 3 haftada bir alıyorum. Tabikide seveceğim kız bakımını yapacak. Kıl insanı rahatsız eder hele hele bacakta, rahat uyuyamıyorum kıllarım olunca.
Birinin sevmesi için değil. Ben rahatsız olduğum için traş ediyorum. Ama etmekte gerekiyor.00 YorumlaAşk kıl tüy müdür?
Değildir ama bir kadına da erkek gibi veya balta girmemiş orman gibi olması yakışmaz..10 Yorumla
+1 yılBu soru tamamı ile komedi için sorulmuş bir soru olarak baz alıyorum çünkü hiçbir kadın bakımsız olmaz
10 Yorumla
+1 yılMaymun gibi mi geziyorsun ortalıkta kusura bakmada da biz nasıl sakalımızı saçımızı kesiyorsak sizde kolunuzdaki kılları alın bizimkide mide yani
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZaten kendin için alırsın. Kaşını ve kolunu almak zorunda değilsin o tercih elbette ama ben kolumun temiz ve pürüzsüz olmasını seviyorum. Gözüme kıl hoş gelmiyor mesela ayrica böyle havanın bomboş tenine çarpma hissi daha hoş
11 Yorumla- +1 yıl
İşte gerçek hatun 😀
Kollar öyleyse nerelere ne bakım yaplıyorudr 😀
Güzellik & Bakım konusunda 731 cevap paylaştı. erkek için değil canım temizlik için alman gerekiyor kaşların da erkek gibi değilse alma kalın daha doğal duruyor
10 YorumlaBen bile alıyorsam o da alsın.
Orman gibi olmaz abi.11 Yorumla
Soran+1 yılAhhahaha uza...
+1 yılkaşını alma anladıkta kol ve bacağını neden almıyorsun
26 Yorumla- +1 yıl
@Mochaneki izmirli değilim 😂
- +1 yıl
bu beni ilgilendirmez
- +1 yıl
@Mochaneki benle ilgili demedim yorumuma söylemen yazman beni ilgilendirmez çok yazmak istiyorsan kendin yorum yap soruya öyle yaz benim görüşümün altında değil
kadın dediğin bakımlı olacak. öyle kollarda çok az bir tüy sorun değil ama kaşlar nasıl desem can alıcı olmalı.
00 YorumlaKollar belki tamam ama bacaklarda hele ki yüzde iğrenç duruyor.
Sen şimdi kesin koltuk altı kıllarını da 2 metre uzatmışsındır.00 YorumlaDoğu kökenli ise almadan olmaz. Kürt ler bayağı kıllı oluyor. Balkan ya da Kafkaslar kökenli ise zaten az. Kalemle çizen çok..
00 YorumlaTemizlik kişisel bir durum değildir çevreyide ilgilendirir , bu nedenle tüy kıl ve kaş ile saç bakımı hatta hafif günlük makyaj olmazsa olmazlardandır
00 Yorumla
+1 yılKoldaki tüyler , ve kaş alınmasa da bir noktaya kadar problem değil bence. Ama bacak tüyleri alınmalı laaa
00 YorumlaÖnce kusurlari sevecek insan güzeli nasıl olsa seversin ki dediğin unsurlar kusur değil doğal yalın güzellik yani
00 YorumlaNasıl mutluysan öyle takıl.
Herkes aynısını yapacak diye bir şey yok..
İnsanlar nasıl olsa yargılamak için bir neden bulurlar..00 Yorumla
+1 yılKarşı taraftan tam aksini talep eden değişik tiplerden değilsen saygı duyulması lazım. Kişisel tercih sonuçta.
00 Yorumla
+1 yılErkeklerde almıyo alma
36 Yorumla
Soran+1 yılAlmıyorum zaten aska da inancım yok ölene kadar da evlenmeyeceğim
- +1 yıl
Kız oyle deme inancın olsun duzgun insan cıkıyor bak cidden
Soran+1 yılHayır çıkmıyor hepsi aynı hepsi sahte
- +1 yıl
Boş ver o düzgün erkek görmemiştir
- +1 yıl
alıyoruz hatta lazer bile yaptırdım
bide bıyık bırak tam olsun aslanım delikanlıyım diye dolan sokaklarda
10 YorumlaBen aşık olmuştum öyle birine. Ben yandım siz yanmayın beyler.
10 Yorumla
+1 yılAlmamasi tercih sebebimdir bende almam o da almasin
10 Yorumla
+1 yılKendi tercihin, erkekten farkın olsun istemiyosan sen bilirsin
10 Yorumla
+1 yılKuaför olduğum için hayatıma girecek insan çok sanslı olduğunu düşünüyorum.
11 Yorumla
+1 yıl1.75 boyunda yakışıklı bir erkek bile reddedilirken kim napsın seni la?
10 Yorumla
+1 yılBaşkasının sevip sevmemesi değil olay insanın kendini sevmesi, temizliği, sağlığı ve görünüşü için önemli. Beğenen böyle beğensin triplerini geçin artık.
00 Yorumla
+1 yılHalı sahaya çağırabilir miyim arada seni?
22 Yorumla
Soran+1 yılOlur gelirim seni de gömerim orda 😂
- +1 yıl
Gömersin reis sana güvenim tam :D
+1 yılöğkkkkkkkkkk. scarlett johansson bile kaşlarını almazsa iğrenç bişey olur. bu kaşın ortasının durması cidden güzelliği mahvediyor ya sen trolsündür ama degilsen bi tımarhaneye yatırılman lazım ya
24 Yorumla
Soran+1 yılBenim kasımın ortasi yok canım benim aslında beni görsen o gördüğün güzellik ünlülerinden bile guzelim ama yapay olmayı tercih etmiyorum
yani aşık olurdum yine de kıl güzel gözükmüyor pek de iyi görüntü degil
00 YorumlaNiye almıyor o kadar mı pasaklı ya da üşengeç öyleyse eğer hem çirkin hem tembel kim aşık olur ki
00 Yorumla
+1 yılNe kadar kıllı o önemli esmerlerde biraz daha sikinti
00 YorumlaYüz anlamında kaşımı tüyümü düzeltirim tabi bu tercih işi
00 Yorumlatarzan değilsem aşık olmazdım...
medeniyet birazda bakımlı olmayı gerektirir...00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKaşlar rahatsız edici değil ise alınmamasından yanayım eğer insanlar bakınca tiksinmiyor ise kol ve bacaklarını alma ama sağlığın açısından koltuk altı ve genital bölgeni almanı tavsiye ediyorum ha bu arada sevdiği kadına köle olan erkeklerde var bu hayatta 😉
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 315 cevap paylaştı.
+1 yılTüyler biraz idare eder ama kaşlarını ve bıyıklarını kesinlikle almalı aşık olmazdım sanırım
00 Yorumla
+1 yılbiliyor musun ben de duş almam hiç beni seven böyle sevsin
00 YorumlaBen kaslarimi almiyorum onemli bir yer ama almayinca da sevilmiyor olmuyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBöyle kızlara ihtiyaç var, en azından doğallık adına doğruyu söylüyor, istemezdim böyle bir tiple birşeyler yaşamayı..
10 YorumlaAbi o ne ya ben erkek olduğum. halde alıyorum kılda keramet olsa gotte çıkmaz olmam vallahi az temizlik 😀
00 Yorumla- Devamını Gör (107)
Devamını Gör(152)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 