AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
150Cevap
Biz erkekler bile kaşlarımızı alıyoruz bazen yanakları falan alıyoruz yani inan göze hitap çok çok önemli ama tabi sizin kararınız saygı duymak mecburiyetindeyiz
Hayır bizim evin yatağında bi erkek yeter ben almıyayım.
Aşk vücut güzelliğiyle olmaz. Yani aşık olunabilir. Ama 'Ben güzel miyim' diye sorduğunda 'bu bu yanların hoşuma gitmiyor. Seni güzel görmemi engelliyor ' Diye bir cevap alması da gayet olağan olur
Bayan temiz olmali tüy erkege has bisey bayan dediğin süt gibi olmali cekici olmali.. Biyigi olanlarda biyiklari alsin bi zahmet :)
Ben erkek olduğum halde belden yukarısını alıyorum sen düşün rahatsız oluyorum kimseyle seviştiğim yok ama yinede alıyorum yani
Gerçekten inşallah eşim veya sevgilim öyle olmaz geçen sefer marketin önünde öyle bir kız gördüm miğdem kalktı, öyle kızların yanına yaklaşmam
sen hatta hiç çalışma zaten evde kalırsın baban vefat edincede maaşını alırsın ugraşma hiççç
Evde kalmak mi? Haha ben sporcuyum mesleğim var zaten evlenmeyi asla düşünmüyorum sizin gibi yapay erkekler olduğu sürece asla... uzak durun...
Bilemedim ki ben alınca kendimi daha iyi hissediyorum
Kılları almak kişisel bakıma girer ben erkeğim bu yüzden babam benimle yaşadığın sürece alamazsın diyor izin verse tüm vücut lazere giderim
Çok iğrenç bi durumdur herhalde yani seviyorsa böyle sevsin tripleri çok saçma kişisel gelişim önemli onun içinde bakım oldukça önemli •
Ben aşık olamam kadın dediğinn bana göre azda olsa bakımlı olması lazım ama kıllı olan kadınları doğal bulduğu için aşık olan arkadaşlarım var
Bu senin yaşam şeklin saygı duyarım. Ama bir bayan birazda olsa kendine bakmalı bence (kaş, bıyık ve ağda yaptırmalı.
Olurum çünkü aşık olduğum kızın tüyleri ile hiçbir alakam yok tüylerini alsa da almasa da onu severim her haliyle severim
Tüylerini almayan değil de kasları doğal olana aşık olurdum. Doğallık kazanacak
Aşk farklı birsey kol bacak göt tüy farklı birşey illaki tiksiniriz ama aşk çok farklı bir boyut.
Kol ve bacağı kendi için alsın Bi zahmet. Erkeklerden bile alanlar var ben ne kadar almasamda
Her kör malın bir topal alıcısı vardır aşık olanda vardır belki
Görmeden bişey diyemem bir Ara moda gibiydi kaş bırakmaları
Siritmiyorsa göze göze batmiyorsa almamasında sakinca yok.
Hiç görmeden aşık olduğum kız vardı.
Duygu işi görünüş değil. Görünüşe bakanlar aptal
Onu ikna edip beraber yapardık (var bi hayalimiz işte)
Doğallık anlayışın pis olmak mı?
👍 yerinde bir soru
Yokluktan bazıları kıl mıl dinlemez 😂😂
Bu üslubun da yanlış bence. Ne yokluğu biz kızlar sizin robotunuz muyuz? Aşk falan bilmez bu erkekler ayrıca çok da kabasınız.
Kusura bakmayın ama ben kendi adıma konuşmadım. Genelleme de yapmadım. Bazıları dedim ki ben sizi bir ihtiyaç bir obje gibi görmüyorum siz biz erkeklere verilen bir lütufsunuz. Sirkilisan olduysa affola
Temizlik bu doğallıkla alakası yok
Neden temizlik? Doğal çikan kıl sonuçta kaşımı neden alicam mesela bunun temizlikle alakası yok siz tüm erkekler yapay meraklısınız kabul edin aşk falan yok sizde
👍👍
Lan temizlik bu ne diyorsun ya.
Kaş almanın neresi temizlik ayrıca bacak kol ne alaka temizlik? Kendinizi kandırın basbayağı yapaycisıniz siz...
Benden uzak düşmanına yakın.
Sen sahtelerle devam et o zaman
Peki.
Tütsüledikten sonra evlenirim
bacaklar kıllı iyi olmuyor maalesef.
Kız dediğin bakımlı olur
Olmamın mümkünati yok
Sadece vajinanın üstünde olursa.
Olmam bana tiksindirici geliyor
ay cok pis dıkkat ederım asla olamam
Bilemedim şimdi
Kaş neysede
Kolu al be
Bilemedim.. neden olmasin..
Temizlik önemli aşk temizdir temiz olanı sever..
Bir kadın bakımlı olmalıdır
Bakımlı olmalı herzaman.
Ben kızların doğal olmasından yanayım 😊
İyi örgü yaparsın yakında
Hayır çok itici gelir
Orman güzeli misin bacım?
Yürü be naturel hatun 🤭🙂👍
Evet böyle daha çekici oluyor
Hayatta aşık olmam tiksinirim
görme şansımız var mi
Ne güzel işte masrafsız 😊
Bence yanlış yapıyorsun ama sen bilirsin tabii.
Umarım genital bölgeni alırsın
Sen böyle söyleyince bir an bi aklımdan geçti miğdem bulandı 🤢🤮
@RuhHastasııManyakk absjsk valla aklıma geldi üşenen kişi oraya da usenir
Aynn 😂😂😂 abi çok kötüüü ne bilim. hiçmi batmıyor yürürken felan yâhut müslümanlık var yani
Hiç ilişkiye girmesem ve ilk kes sevişicek olsam böyle bir durumla karşılaşsam ya direk çıkar giderim kovmam ama ya da alırım ispirtoyu ağzıma çakmakla bir üflerim sonra bir güzel düş aldırırım bak bakim kıldan eser kalıyormu 😂😂😂
@RuhHastasııManyakk Müslümanlık tabii ki önemli ve hijyen. Kendilero bilirler
Ayneen
Kadında erkekde bakımlı olmalı kesinlikle bakmam
Yanından kaçarım bir daha da asla bakmam
hayır olmam, bakım çok önemli benim için..
Doğallıktan yanayım ama eğer tenini görebilirsem
Hiç sevmem aksine itici olur.
Asla. Kadında ilk baktığım yer kollarıdır.
Kadında kıl olmamalı. Kaş hariç.
Neden aşık olmayayım olurum elbette
hayır tabiki niye bakımsız birine aşık olayım
Ne o öyle maymun gibi kesinlikle olmam.
Sensin maymun terbiyeli ol
Bu sadece benim tepkim değil genel olaraak erkeklerin tepkisi olacak.
O zaman kendine bak
Sağol tafsiyelerin için ben zaten kendime bakiyorum.
Belli oluyor
Almasın şart değil.