İlk buluşmada hesabı kadının ödemesi garip mi kaçar, erkek ödemeyince ayıp mı olur?

Cüzdanını evde unutmuş çok bir şey değildi zaten kahve tatlı bir de yürürken patsocu gördük pato yedik

İlk buluşmada hesabı kadının ödemesi garip mi kaçar, erkek ödemeyince ayıp mı olur?
Cevapla